باتری گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا کوچک‌تر از حد انتظار خواهد بود

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 13757 2 سال قبل 695

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سال گذشته گلکسی S20 فن ادیشن با باتری S20 پلاس راهی بازار شد. به همین خاطر کاربران زیادی انتظار داشتند که همین رویه برای گلکسی S21 فن ادیشن تکرار شود و با باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به دست کاربران برسد. اما حالا به نظر می‌رسد ظرفیت باتری این گوشی پایین‌تر از حد انتظار خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که از طرف سایت GalaxyClub فاش شده، گلکسی S21 فن ادیشن مانند نسل قبلی مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این باتری دارای شماره مدل EB-BG990ABY است که به شماره مدل این گوشی یعنی SM-G990B شباهت دارد. طبق اسناد فاش شده، ظرفیت دقیق این باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعت است ولی احتمالا سامسونگ آن را به‌عنوان باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مطرح خواهد کرد.

گلکسی S21 فن ادیشن

البته این ظرفیت اصلا مقدار کمی محسوب نمی‌شود و می‌تواند عمر باتری خیلی خوبی را به ارمغان بیاورد. باید خاطرنشان کنیم گلکسی S20 فن ادیشن با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عمر باتری بسیار خوبی داشت و احتمالا نسل بعدی آن هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

روی هم رفته به نظر می‌رسد این گوشی از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد و اگر با قیمت مناسبی راهی بازار شود، احتمالا مورد توجه گسترده‌ای قرار می‌گیرد. در نهایت هم باید بگوییم که احتمالا طی هفته‌های اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

  • ۵ ویژگی که از گلکسی S21 فن ادیشن انتظار داریم

منبع: Android Authority

The post باتری گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا کوچک‌تر از حد انتظار خواهد بود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مشاهده این خبر در سایت مرجع