توزیع مساوی دور و نزدیک سبک نبرد در بازی The Callisto Protocol

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 268157 1 سال قبل 348

به گفته توسعه دهندگان، سبک نبرد در بازی The Callisto Protocol به صورت مساوی دور و نزدیک خواهد بود. برای اطلاع از جزییات بیشتر درباره نبرد بازی ترسناک جدید از سازندگان «پابجی» (PUBG) در ادامه همراه ما باشید.

  • توسعه بازی ترسناک The Callisto Protocol با الهام از وحشت واقعی + تریلر
  • اضافه شدن 5 عنوان جدید به لیست بازی های ارتقاء مقیاس AMD FSR 2.0
  • بازی های بزرگ PC که در سال 2022 عرضه خواهند شد

سبک نبرد در بازی The Callisto Protocol

سبک نبرد در بازی The Callisto Protocol

به گفته «بن واکر» (Ben Walker)، مدیر طراحی استودیوی Striking Distance، بازی ترسناک فضایی به سبک بقای «کالیستو پروتکل» (The Callisto Protocol)، دارای نبردهای مساوی نزدیک (melee) و دور (ranged) خواهد بود. او در گفتگو با مجله آمریکایی «گیم اینفورمر» (Game Informer) توضیح داد:

ما بخش‌های مساوی از نبرد دور و نزدیک را در بازی داریم. چیزی که ما می‌خواهیم این است که شما از نزدیک با دشمنان درگیر شوید و سپس با افزایش فاصله، از اسلحه‌های خود برای شکست دادن آن‌ها استفاده کنید. ما همچنین در بازی ابزاری را داریم که به آن GRP می‌گوییم که یک وسیله برای سرگرمی بیشتر شما است. کاری که انجام خواهد داد این است که همه چیز را نگه دارد. شما می‌توانید آن‌ها را بگیرید، بردارید، کنار بزنید یا همه چیز را به سمت خود بکشید.

The Callisto Protocol

واکر بعدا در یک مصاحبه ویدیویی گفت که مبارزات نزدیک و درگیری تن به تن بازی شامل ترکیب‌هایی برای حمله در حین مسدود کردن ضربات دشمن و جاخالی دادن است که بر اساس الهام از بازی‌های مبارزه‌ای، به دسته سمت چپ کنترلر گره می‌خورد.

بازی کالیستو پروتکل قرار است در تاریخ 11 آذر 1401 (2 دسامبر 2022) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، اکس باکس وان، اکس باکس سری X/S و PC از طریق استیم (Steam) عرضه شود. به گفته سازندگان، این بازی دارای جهان بسیار بازتر و قابل بازی‌تر و در نهایت بزرگ‌تر از Dead Space خواهد بود.

شما درباره سبک نبرد در بازی The Callisto Protocol چه نظری دارید؟ آیا با توجه به استایل بازی شما، این تصمیم به نظر مناسب می‌رسد؟ چه انتظاراتی از سبک نبرد یک بازی ترسناک دارید؟ افکار خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

  • سیستم پیشنهادی بازی ترسناک Scorn نسخه PC و نیاز به SSD
  • تریلر معرفی و تاریخ عرضه فصل جدید بازی ترسناک Dead by Daylight
  • تریلر معرفی و تاریخ عرضه فصل جدید بازی ترسناک Dead by Daylight
مشاهده این خبر در سایت مرجع