جزییات گیم‌پلی Wo Long از زبان طراحان بازی؛ سولزلایک در فئودال چین

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 268158 1 سال قبل 260

بازی Wo Long: Fallen Dynasty اخیرا توسط استودیوی تیم نینجا در مراسم ایکس‌باکس و بتسدا معرفی شد و ما را با ایده‌ی نابود کردن جنگ‌سالاران و شیاطین با یک سیستم مبارزه‌ی جدید مبتنی بر هنرهای رزمی چینی، بسیار هیجان زده کرد. این اثر اکشن و نقش‌آفرینی در دوران سلسله‌ی هان و سه پادشاهی چین اتفاق می‌افتد. جهان توسط شیاطین تسخیر شده و شما به عنوان یک سرباز بی‌نام باید برای بقای خود بجنگید.

بیشتر بخوانید: بازی Wo Long: Fallen Dynasty از تهیه‌کنندگان بلادبورن و نیوه معرفی شد

تیم نینجا که با ساخت بازی‌های نیوه و نینجا گایدن بارها بازیکنان را به کشور ژاپن برده بود، این بار قرار است آن‌ها را عازم چین کند و سبک جدیدی از هنرهای رزمی را در قالب این بازی معرفی کند. با این حال اولین تریلر منتشر شده از بازی اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهد و چندان نمی‌توان در مورد گیم‌پلی و داستان اطلاعات زیادی کسب کرد. خوشبختانه رسانه‌ی آی‌جی‌ان به تازگی با دو تن از اعضای کلیدی تیم نینجا مصاحبه‌ای ترتیب داده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تصویری از بازی Wo Long

سبک جدیدی از مبارزه

فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda) به عنوان تهیه‌کننده‌ی بازی در ابتدا بیان کرد:

ما به عنوان یک استودیو، همواره به عرضه‌ی بازی‌هایی معروف بوده‌ایم که بازیکنان را به چالش می‌کشند، اما این کار بدون کنترل‌های روان و ارزش تکرار بالا قابل انجام نیست. از این نظر، Wo Long هیچ تفاوتی با بازی‌های قبلی ما ندارد، اما این بار ما به هنرهای رزمی چینی به عنوان سبک جدیدی از مبارزه روی آورده‌ایم.

به گفته‌ی یاسودا، Wo Long یک اثر سولزلایک مشابه بازی نیوه است که بزرگترین موفقیت اخیر این استودیو محسوب می‌شود. با بازی‌هایی مانند نینجا گایدن و نیوه، تیم نینجا به خاطر بازی‌هایی که در ژاپن فئودال اتفاق می‌افتد شناخته شده است، بنابراین یک بازی که در دوره‌ی سه پادشاهی چین اتفاق می‌افتد، ممکن است برای برخی تعجب‌آور باشد. البته شرکت مادر این استودیو یعنی کوئی تکمو (Koei Tecmo) با سری‌هایی مانند Dynasty Warriors و Romance of the Three Kingdoms، بیش از سه دهه در این زمینه تجربه دارد.

دوران سه پادشاهی چین

ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، یکی دیگر از تهیه‌کنندگان Wo Long، در مورد انتخاب چین برای محیطی که اتفاقات بازی در آن جریان دارد، گفت:

در حالی که دوره‌ی سه پادشاهی چین برای کوئی تکمو نمادین است، تیم نینجا تاکنون هرگز به آن نپرداخته است. با ادغام عناصر اکشن تیم نینجا با محبوب‌ترین تاریخی که کوئی تکمو به آن علاقه دارد، می‌توان گفت که Wo Long ترکیبی از این دو خواهد بود. با این حال کوئی تکمو هرگز یک نسخه‌ی فانتزی و تاریک از سه پادشاهی نساخته است.

 Fallen Dynasty

همکاری با تهیه‌کننده‌ی بلادبورن

یاماگیوا زمانی که در استودیوی ژاپن سونی به عنوان تهیه‌کننده حضور داشت، دو بازی استودیوی فرام‌سافتور یعنی بلادبورن و Déraciné را منتشر کرد. او در سال گذشته آن جا را ترک کرد و در نهایت انتقال او به تیم نینجا در اکتبر گذشته اعلام شد و Wo Long اولین بازی او در این استودیو خواهد بود. البته شروع توسعه‌ی Wo Long به سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد. یاماگیوا در مورد استودیویی که اکنون بخشی از آن است، گفت:

بیش از یک سال از شروع کارم در اینجا می‌گذرد. تیم نینجا استودیویی است که به شدت به اکشن می‌پردازد. این تیمی است که روی ساخت بازی‌هایی متمرکز است که تجربه‌ی آن‌ها حس خوبی داشته باشد.

یاسودا در مورد مراحل ابتدایی توسعه افزود:

در آن زمان، ما به دنبال محیطی بودیم که برای دنباله‌ی نیوه مناسب باشد. ما قبلا بازی‌های زیادی بر اساس دوره سنگوکوی ژاپن ساخته بودیم، بنابراین می‌خواستیم که یک محیط جدید ارائه دهیم. این زمانی بود که به ایده‌ی ساختن یک بازی با الهام از دوره‌ی سه پادشاهی چین رسیدیم. سال‌های پس از سقوط سلسله‌ی هان، تاریخی است که کوئی تکمو بر آن مسلط است. همچنین من همیشه شیفته‌ی آن دوران بوده‌ و طرفدار مانگا و انیمه‌ بر اساس آن هستم. ساخت بازی با این حال و هوای جدید، چالش جالبی به نظر می‌رسید.

زمانی که یاماگیوا به تیم نینجا ملحق شد، ایده‌ی Wo Long از قبل انتخاب شده بود، اما خوشبختانه هنوز جای بحث وجود داشت. یاماگیوا با خنده در این باره بیان کرد:

در حالی که در آن زمان هنوز در تیم نینجا تازه‌کار بودم، اصلا تردیدی نداشتم که نظرات خودم را به گوش دیگران برسانم.حتی می‌توانستم نظرم را در مورد ایده‌ی کلی بازی بگویم، بنابراین از این نظر، زمان خوبی به استودیو ملحق شدم.

 Fallen Dynasty

گفتنی است که Wo Long اولین پروژه‌ای نیست که یاسودا و یاماگیوا در آن با یکدیگر همکاری کرده‌اند. یاسودا هنگام همکاری با سونی روی اولین نسخه از سری نیوه که یک بازی انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ بود، با یاماگیوا مشورت کرده بود. او در این باره گفت:

داشتن حمایت یاماگیوا واقعا دلگرم‌ کننده است. ما در حال توسعه‌ی Wo Long بر اساس تجربه‌ی خود از ساخت نیوه هستیم، بنابراین در حالی که همکاری یاماگیوا جریان توسعه را به طرز عجیب و غریبی تغییر نداده، او در انتقال کانسپت و ایده به بازیکنان بسیار ماهر است. بنابراین این چیزی است که ما آگاهی خود را در مورد آن افزایش داده‌ایم.

یاسودا در ساخت بازی نیوه ۲ به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده ایفای نقش کرد. با این حال او بیان کرد که تمرکز یاماگیوا روی تهیه‌کنندگی بازی، به او اجازه می‌دهد تا بیشتر روی بخش اصلی توسعه تمرکز کند. این در حالی است که یاماگیوا می‌تواند از تجربه‌ی خود در کار روی بلادبورن به عنوان تهیه‌کننده در روند ساخت بازی استفاده کند. او بیان کرد:

تهیه‌کنندگی بلادبورن برای من تجربه‌ی بسیار مهمی بود. بازی‌های سخت نباید به طور غیر منطقی دشوار باشند. من فکر می‌کنم این مهم است که دشواری ذکر شده به منظور ایجاد حس موفقیت در بازیکنان پس از غلبه بر آن، وجود داشته باشد. به همین دلیل است که فکر می‌کنم بازیکنان همیشه باید زمانی که در بازی می‌میرند، بتوانند خودشان را سرزنش کنند. بازی باید منصفانه باشد و سختی آن هرگز نباید غیر منطقی باشد. از این نظر، این به نفع من است که خودم در انجام بازی‌ها خیلی خوب و حرفه‌ای نیستم. من همیشه به طور طبیعی آن‌ها را از منظر عادلانه بودن قضاوت خواهم کرد.

بازی Wo Long

مبارزاتی دشوارتر از همیشه

 به عنوان گام بعدی تیم نینجا پس از نیوه، جای تعجب نیست که Wo Long شباهت زیادی به این اثر سولزلایک داشته باشد. با این حال، با نگاهی به تریلری که از بازی منتشر شده، به نظر می‌رسد که Wo Long حتی تاریک‌تر از نیوه خواهد بود. آیا این بدین معناست که این بازی نسبت به بازیکن بی‌رحم‌تر خواهد بود؟ یاسودا در پاسخ به این سوال گفت:

از همان ابتدا تصمیم گرفتیم تا یک بازی سخت و چالش‌برانگیز بسازیم. با تمام قهرمانان افسانه‌ای دوره‌ی سه پادشاهی، می‌توان آن را تا حدودی اغراق‌آمیز دانست، اما در حقیقت در آن دوران، جنگ و ویرانی وجود داشته است. این یک دوره‌ی تاریک است که در آن مردم دائما در حال جنگ بوده‌اند و برای یک بازی سولزلایک بسیار مناسب است.

Wo Long که در چین اتفاق می‌افتد، در مقایسه با بازی‌های قبلی ما که در ژاپن جریان داشت، از نظر مقیاس بزرگ‌تر است. این به ما اجازه می‌دهد که دنیای تاریک‌تری را نشان دهیم. همین را می‌توان در مورد سختی آن نیز گفت. شکی نیست که این یک بازی بسیار دشوار خواهد بود، اما ما راه‌های جدیدی را برای غلبه بر این چالش‌ها ابداع کرده‌ایم. در این راستا، بازیکنان می‌توانند منتظر نوعی از جذابیت باشند که در بازی‌های قبلی تیم نینجا بی‌سابقه بوده است.

هنرهای رزمی چینی و ژانر سولزلایک

از طرفی در حالی که بازی روی پایه‌های شکل گرفته توسط نیوه ساخته می‌شود، به نظر می‌رسد که ایده‌های جدیدی در آستین دارد. به هر حال استفاده از تاریخ چین، تاثیر مستقیمی روی سیستم‌های مبارزات و زیبایی‌شناسی بازی خواهد داشت. یاماگیوا در این باره بیان کرد:

ما می‌خواستیم از ظرافت منحصربه‌فرد هنرهای رزمی چینی استفاده کنیم و آن را به عنوان یک شکل جذاب از اکشن پیاده‌سازی کنیم. استفاده از این نوع اکشن برای غلبه بر نبردهای دشوار، باید تجربه‌ای را ایجاد کند که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. از آن جایی که بازی در زمان جنگ در دوره‌ی سه پادشاهی جریان دارد، ما به سیستمی رسیدیم که حول محور روحیه‌ی جنگجو می‌چرخد. هم بازیکن و هم دشمنان دارای وضعیت روحی هستند که منجر به استراتژی‌ها و المان‌های جدیدی در ژانر سولزلایک می‌شود.

برخی از بازی‌های اخیر سبک سولزلایک سیستم‌های منحصربه‌فردی را پیاده‌سازی کرده‌اند که حول محور مرگ بازیکن می‌چرخند. به عنوان مثال بازی سکیرو ویژگی رستاخیز را معرفی کرد که به بازیکن اجازه می‌داد تا پس از مرگ، سریعا خود را احیا کند. این در حالی است که در بازی Sifu شخصیت اصلی هر بار که بازیکن می‌میرد، پیرتر می‌شود. در Wo Long نیز این سیستم روحی جدید بر مرگ بازیکن تاثیر خواهد گذاشت.

بازی Wo Long

تاثیر مرگ بر قدرت آواتار و دشمن‌ها

یاماگیوا در مورد یکی از سیستم‌های بازی افزود:

ما می‌خواستیم نوعی از المان را ایجاد کنیم که موضوع آن سختی و فلاکت باشد. شما با شکست دادن یک دشمن قوی چیزی را به دست خواهید آورد، اما همین را می‌توان برای زمانی که یک دشمن، آواتار را می‌کشد، بیان کرد. تعادل بین قدرت هر زمان که کسی بمیرد، تغییر می‌کند.

در حالی که Wo Long دارای عناصر نقش‌آفرینی است که به شما امکان می‌دهد شخصیت خود را بسازید و رشد دهید، کشتن یا کشته شدن نیز بر قدرت شخصیت اصلی و دشمنان تاثیر می‌گذارد. در واقع این سیستمی است که شبیه اقتباسی سولزلایک از سیستم نمسیس بازی Middle-earth: Shadow of Mordor محسوب می‌شود.

در سال ۲۰۲۲، الدن رینگ از استودیوی فرام‌سافتور، دنیای بازی‌های ویدیویی را تسخیر کرد و ژانر سولزلایک را بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها انداخت. بازی‌های دیگری مانند Sifu و Tunic نیز ایده‌های جدیدی را در این ژانر ارائه دادند. یاسودا می‌گوید در چنین شرایطی، دیگر تنها سخت بودن برای یک بازی سولزلایک کافی نیست تا توجه مردم را به خود جلب کند. اکشن بازی باید حس خوبی منتقل کند و تعادل کاملی بین سختی و راه‌های غلبه بر آن وجود داشته باشد.

طراحی مراحل خطی

با این حال حتی رعایت این موارد نیز کافی نیست. یک بازی سولزلایک جدید باید چیزی داشته باشد که آن را از بقیه‌ی بازی‌های این سبک متمایز کند. یاسودا معتقد است که سابقه‌‌ی طولانی تیم نینجا در ساخت بازی‌های اکشن درجه یک، همیشه ویژگی و اولویت اصلی آن‌ها خواهد بود. به همین دلیل است که توسعه‌دهنده تصمیم گرفته به سراغ طراحی مراحلی مشابه نیوه برود، زیرا ساختار جهان باز، داشتن همان سطح از تمرکز را دشوار می‌کند. بنابراین این بازی پاسخ تیم نینجا به الدن رینگ نیست.

 Fallen Dynasty

 یاسودا در این باره افزود:

البته ما در طراحی مراحل آزادی بیشتری داریم. از آن جایی که شخصیت بازیکن می‌تواند بپرد، فضای بیشتری برای حرکات عمودی و به طور کلی کاوش وجود دارد. همانطور که گفته شد، Wo Long در هسته‌ی خود یک بازی با ساختاری خطی و مشابه نیوه است. با محبوبیت روزافزون بازی‌های سولزلایک، این نوع طراحی به تیم نینجا فرصت می‌دهد تا بهترین توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

با توجه به صحبت‌های یاسودا و ویدیویی از گیم‌پلی که در دسترس آی‌جی‌ان قرار گرفته، به نظر می‌رسد که ساختار مبتنی بر مرحله نسبت به نیوه تغییری نکرده اما مناطق درون این ساختار بسیار بزرگتر شده است. از طرفی با توانایی قهرمان داستان برای پرش، مراحل بازی به صورت مطلق خطی نیستند بلکه مقداری از آزادی عمل را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین حتی با وجود عناصری مانند نردبان برای ایجاد یک میانبر، مسیر اصلی به باس‌های بازی هنوز ساختاری خطی دارند، اما به نظر می‌رسد که فضای زیادی برای کاوش در راه وجود دارد.

اکشن سریع

از نظر بصری نیز، بازی نوعی نسخه‌ی بهبودیافته از نیوه ۲ است که از جلوه‌های بصری باکیفیتی برخوردار است. اما مانند بازی‌های قبلی تیم نینجا، چیزی که نظر شما را جلب می‌کند، مبارزات آن خواهد بود. طبق گفته‌ها هنرهای رزمی چینی با سرعت بیشتر، جذابیت خاصی را به بازی افزوده‌اند. یاسودا در مورد مبارزات بازی گفت:

ما مبارزاتی روان می‌خواستیم که در آن شما به‌طور یکپارچه بین حمله و دفاع جابه‌جا شوید. اکشن بازی سریع‌تر از نیوه دنبال می‌شود و می‌توانید کارهایی مانند حرکت به سمت دشمن و سپس پرش از روی آن‌ها را انجام دهید. همانطور که گفته شد، ما می‌خواستیم احساس کنترل یک انسان واقعی را حفظ کنیم، بنابراین پرش‌های پرزرق و برق یا حرکات عجیب و غریب (Wire fu) زیادی وجود نخواهند داشت. از این نظر می‌توان گفت که مبارزات بیشتر روی زمین انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد که سرعت مبارزه در مقایسه با نیوه قطعا افزایش یافته اما این اکشنی نیست که تیم نینجا با سری نینجا گایدن خود را با آن معروف کرده و تغییرات زیادی داشته است.

تصویری از Wo Long

یاسودا در راستای مقایسه‌ی بازی با نینجا گایدن و نیوه بیان کرد:

نینجا گایدن اثری است که واقعا از بازیکن پشتیبانی می‌کند و هوای او را دارد. شما فقط با فشار دادن یک دکمه دشمنان را از بین می‌برید و حرکات جالب زیادی وجود دارد که باعث می‌شود تا بازیکن احساس خوبی داشته باشد. از آن جایی که Wo Long یک اثر سولزلایک است، مهم‌ است که حرکات منصفانه به نظر برسند. بازیکن کنترل تمام اکشن‌ها را در دست دارد که ممکن است سرعت بازی را کمی کمتر از نینجا گایدن کند، اما من فکر می‌کنم که در مقایسه با نیوه، احساس بهتری را به بازیکن القا خواهیم کرد.

یاماگیوا نیز در مورد مبارزات بازی اضافه کرد:

هنگام مبارزه می‌توانید از حمله‌ی دشمن جلوگیری کرده و جاخالی دهید یا آن را بلاک کنید. این جریان یکپارچه‌ی حمله و دفاع چیزی است که ما احساس می‌کنیم نماد هنرهای رزمی چینی است. لحظات نفس‌گیری در کنار جنبه‌ی ملایم آن وجود دارد. در واقع ما می‌خواستیم تا این ویژگی را با ایجاد یک تعادل بین حمله و دفاع نشان دهیم.

در نیوه، نوار استقامت یا همان استامینا باعث می‌شود تا منتظر لحظه‌ی مناسب برای حمله باشید. یاسودا می‌گوید که این به طور طبیعی تنشی را که از یک دوئل شمشیر به سبک سامورایی انتظار دارید، ایجاد می‌کند. با این حال در Wo Long، شما به دفعات بیشتری حمله خواهید کرد که در مجموع باعث ایجاد مبارزات سریع‌تری می‌شود.

بازی Wo Long

سلاح‌های متنوع

یکی دیگر از جنبه‌های Wo Long که مشابه نیوه و در عین حال متفاوت است، المان‌های هک اند اسلش آن محسوب می‌شود. در حالی که این المان‌ها در بازی وجود دارند، تاکید بر آن‌ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است. یاسودا در این باره گفت:

طرفداران دوره‌ی سه پادشاهی می‌خواهند که سلاح‌های خاصی را برای مبارزه با جنگ‌سالاران مختلف انتخاب کنند و این قطعا چیزی است که ما نیز می‌خواهیم به آن برسیم. با این حال در مقایسه با نیوه، مجبور نخواهید بود که به طور مداوم سلاح یا زره‌ی خود را ارتقا دهید و اینطور نیست که هر دشمن یک آیتم را هنگام مرگ به شما بدهد. این تمرکز اصلی ما هنگام طراحی بازی نبوده زیرا قصد داشته‌ایم که بازیکن بتواند راحت‌تر روی اکشن آن تمرکز کند. پس همانطور که گفته شد، سلاح‌های متنوعی برای انتخاب وجود خواهند داشت.

سیستم ساخت شخصیت

شخصیت اصلی Wo Long یک مبارز بی‌نام است و مشابه بازی نیوه ۲، شما می‌توانید این شخصیت را با توجه به علایق خود ایجاد و شخصی‌سازی کنید. گفتنی است که سیستم خلق شخصیت نیوه ۲ بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به نظر می‌رسد که تیم نینجا قصد دارد تا از همان سیستم با جلوه‌های بصری بهبود یافته و بخش‌های جدید برای مطابقت با کشور چین به عنوان جایی که بازی در آن جریان دارد، استفاده کند. در واقع استودیو فکر می‌کند که داشتن یک شخصیت ناشناس با سبک سولزلایک هماهنگی خوبی دارد. یاماگیوا توضیح داد:

در بازی‌های سولزلایک، شما همیشه با چالش‌های دشواری روبه‌رو می‌شوید. بنابراین شخصیتی را می‌خواهید که بتوانید خودتان را جای آن قرار دهید. هیچ راهی بهتر از خلق شخصیت مورد علاقه‌ی خود برای انجام این کار وجود ندارد.

از طرفی به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی ناشناس نقش مهمی را در داستان بازی ایفا می‌کند. یاسودا بیان کرد که عنوان بازی به صورت مستقیم به شخصیت اصلی اشاره دارد:

وو لانگ در زبان چینی به معنای «اژدهای خیزان» است. احتمالا اژدها نمادین‌ترین جانور الهی در اساطیر چینی است، بنابراین در همان اوایل پروژه تصمیم گرفتیم که به سراغ عنوانی بر اساس اژدها برویم. طرفداران دوره‌ی سه پادشاهی احتمالا این را به یک استراتژیست نظامی با نام ژوگه لیانگ که به وو لانگ معروف بود، ربط خواهند داد.

با این حال دلیل انتخاب وو لانگ برای بازی این است که ایده‌ی اژدهایی که برای حمله خزیده، نماد یک قهرمان قبل از شناخته شده است. دوره‌ی سه پادشاهی بسیار طولانی است، اما ما فقط شروع آن را به تصویر می‌کشیم. در این بازه‌ی زمانی، چهره‌های نمادین دوره‌ی سه پادشاهی هنوز برای عموم شناخته نشده‌اند. با این حال بیش از هر کس دیگری، شخصیت اصلی یکی از آن قهرمانانی است که هنوز معروف نشده است.

بازی Wo Long

یاسودا در ادامه درباره‌ی داستان بازی به شورش دستار زرد (Yellow Turban Rebellion) اشاره کرد و گفت:

داستان بازی در جریان شورش دستار زرد می‌گذرد و همانطور که در عنوان بازی مشخص است، سلسله‌ی هان در شرف پایان است. در واقع این زمان جنگ، سردرگمی و فقر بوده است. با این حال در سراسر کشور، قهرمانان جدیدی شروع به ظهور می‌کنند. می‌توان گفت که این یکی از هیجان‌انگیزترین دوره‌های زمانی سه پادشاهی است و کاملا با دنیای تاریکی که ما قصد داشتیم بسازیم، مطابقت دارد.

هرچند یاماگیوا اطمینان داد که Wo Long در درجه‌ی اول یک بازی با تمرکز بر اکشن است، اما با توجه به صحبت‌های یاسودا، به نظر می‌رسد که تیم سازنده روی داستان و فضای بازی نیز تمرکز زیادی کرده است. او در این باره افزود:

در مورد داستان، وقایع اصلی از طریق کات‌سین نمایش داده می‌شوند تا به بازیکن نشان دهند که چرا باید جنگ‌سالاران و شیطان‌های بازی بجنگند. البته چیزهای زیادی برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد داستان از طریق مراحل و طراحی آن‌ها وجود خواهند داشت. من امیدوارم که دنیای ویران‌شده‌ای که ما ایجاد می‌کنیم، به بازیکن احساس حضور در نسخه‌‌ای تاریک و فانتزی از سه پادشاهی را بدهد.

بازی Wo Long Fallen Dynasty

بخش چند نفره

Wo Long همچنین دارای یک بخش چند نفره خواهد بود. در حالی که اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست، یاسودا بیان کرد که حداقل شاهد بخشی کوآپ مشابه آنچه در نیوه دیده‌ایم، خواهید بود. او در نهایت تاکید کرد که از طرفداران می‌خواهد که هر چه زودتر Wo Long را تجربه کنند. گفتنی است که تیم نینجا در گذشته از بازخوردهای اولیه‌ی بازیکنان برای بهبود سری نیوه استفاده کرده بود و به نظر می‌رسد که این استودیو با عرضه‌ی یک نسخه‌ی آزمایشی برای بازی، به دنبال تکرار این روند است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این اثر همچنین در روز اول انتشار روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید ویدیوی مصاحبه با سازندگان بازی را مشاهده کنید.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته جزییات گیم‌پلی Wo Long از زبان طراحان بازی؛ سولزلایک در فئودال چین اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع