دانلود برنامه آموزشیار

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 165578 2 سال قبل 945
ورود به برنامه آموزشیار دانشگاه آزاددانلود برنامه آموزشیار

سایت دانشگاه آزاد به منظور سهولت در دسترسی کاربران خود به خدماتش، اقدام به طراحی و در نهایت عرضه نسخه ای به نام سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد نموده است که به دانشجویان و کاربران وبسایت خود این امکان را می دهد تمام امور تحصیلی، آموزشی و رفاهی خود را از طریق این نسخه که به 3 صورت اندرویدی، تحت وب و ios در دسترس است انجام دهند. این امکان موجب راحتی در انجام امور مربوط به وبسایت و همچنین بالا رفتن سرعت خدمات سایت می شود زیرا که تمامی امکانات سایت را عینا در این نسخه گنجانده اند و به راحتی برای همه قابل دسترس خواهد بود.

 

 

دسترسی به برنامه آموزشیار دانشگاه آزاد از طریق نشانی amoozeshyarplus امکان پذیر است.

دانلود برنامه آموزشیار

تمام خدماتی که سایت اصلی دانشگاه آزاد ارائه می کند همچون مسائل آموزشی مثل انتخاب واحد، مسائل رفاهی و مالی مثل پرداخت شهریه و… غیره از طریق این نسخه ها امکان پذیر است. نصب و یا ورود به این نسخه ها بسیار راحت و سریع انجام می گیرد و تنها با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر می توان به آن ها دسترسی داشت. ایجاد بستری مثل سایت اصلی دانشگاه آزاد نیاز به حضور فیزیکی برای خیلی از امور دانشگاهی را حذف کرد اما هنگامی که حجم بالایی از کاربران برای انجام امور مشخصی در زمان یکسان به سایت اصلی هجوم می بردند موجب سنگینی سایت و در نتیجه عدم انجام موفقیت آمیز امور می شد اما با عرضه این نسخه ها این مشکل مرتفع گردید.

برای دانلود این نسخه ها، بنابر نیاز بر روی لینک دانلودی که برای هر یک در جدول زیر موجود است کلیک نمایید.

  • اگر بر روی “دریافت نسخه اندرویدی” کلیک نمایید فایلی با پسوند apk را دریافت خواهید کرد و در ادامه روند نصب را طی می کنید و سپس اقدام به ورود به برنامه می نمایید.
  • اگر بر روی “ورود به نسخه تحت وب” کلیک نمایید صفحه ای به صورت وب را به سرعت مشاهده خواهید کرد و سپس با ورود اطلاعات خود وارد این نسخه خواهید شد.
  • اگر “سیستم عامل ios” دارید بر روی لینک سوم کلیک نمایید و طبق دستور العمل ذکر شده در صفحه عمل نمایید.
لینک دانلود نسخه 
لینک دانلود نسخه اندروید اندروید
ورود به نسخه تحت وب تحت وب
لینک دانلود نسخه ios ios

با فراهم شدن امکانی مثل سامانه آموزشیار که هم به صورت نصب شده بر روی گوشی های اندرویدی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و هم امکان ورود سریع از طریق نسخه تحت وب را میسر می سازد دیگر نگرانی ها برای هجوم کاربران و در نهایت افت سایت اصلی وجود ندارد و عدالت بین تمام کاربران که در هر زمانی و برای هر نوع عملی وارد سایت می شوند برقرار خواهد شد.

 

سوالات متداول

1- برای دریافت نسخه اندروید اپلیکیشن آموزشیار باید به چه نشانی مراجعه کرد؟

برای دریافت نسخه اندروید اپلیکیشن آموزشیار باید به نشانی amoozeshyarplus.iau.ac.ir مراجعه کنید و یا از لینک دانلود موجود در همین مطلب استفاده نمایید.

2- آیا این برنامه نسخه تحت وب هم دارد؟

بله، قابلیت اجرای برنامه در نسخه تحت وب هم فراهم است.

3- آیا تمام امکانات سایت اصلی دانشگاه آزاد در این برنامه قابل اجرا است؟

بله، تمامی امکانات سایت اصلی درون برنامه آموزشیار هم تعبیه شده است.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع