زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 267955 1 سال قبل 507

 

تاریخ انتشار دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401

اکثر افراد بعد از فارغ التحصیلی تمایل به اشتغال در حوزه تحصیلی خود دارند که دانش آموختگان رشته های مهندسی نیز از این دسته مستثنی نیستند. دانشجویان هر یک از رشته های شهرسازی، تاسیسات برقی، عمران، تاسیسات مکانیکی، نقشه برداری، معماری و ترافیک پس از اتمام دوره تحصیلی خود می بابست جهت دریافت پروانه اشتغال نظام مهندسی طبق زمان مقرر شده در آزمون مربوطه شرکت کنند.

 وزارت راه و شهرسازی سالیانه دوبار مسئولیت برگزاری آزمون نظام مهندسی در تمامی رشته های مذکور را بر عهده دارد. متقاضیان می توانند جهت تکمیل فرآیند نام نویسی و همچنین اطلاع از شرایط پذیرش و جزئیات ضوابط شرکت در این آزمون، دفترچه ثبت نام نظام مهندسی 1401 را مطالعه نمایند. این دفترچه در موعد مقرر از طریق سایت ثبت نام نظام مهندسی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401 
دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی دوره اول  1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک کلیک کنید.)

دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی دوره دوم 1401

(به محض انتشار دفترچه، این لینک فعال خواهد شد.)

دفترچه دوره دوم  ثبت نام آزمون نظام مهندسی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان وزارت راه و شهرسازی کشور منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401

ثبت نام نظام مهندسی در دو نوبت و معمولا در نیمه اول و دوم هر سال از طریق سایت اختصاصی سازمان وزارت راه و شهرسازی کشور به نشانی inbr.ir انجام می پذیرد. بنابراین داوطلبانی که قصد دارند در این آزمون شرکت نمایند، می بایست در گام نخست به مطالعه دفترچه راهنمای آن پرداخته و پس از کسب اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی و تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام نمایند.

دفترچه ثبت نام دوره اول آزمون نظام مهندسی در تیر ماه سال جاری منتشر شد اما تا کنون تاریخ دقیقی در خصوص زمان انتشار دفترچه ثبت نام دوره بهمن ماه این آزمون اعلام نشده است؛ به همین خاطر توصیه می کنیم ما را در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره همراهی نمایید تا از تمامی اخبار پیرامون این آزمون در اسرع وقت مطلع شوید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401

همان طور که می دانید، متقاضیان برای آشنایی با شرایط ثبت نام نظام مهندسی، نیازمند مطالعه دفترچه راهنمای مربوطه که معمولا چند روز پیش از آغاز فرآیند نام نویسی در اختیار آن ها قرار می گیرد، می باشند. این دفترچه در بازه زمان مقرر از طریق سایت inbr.ir قابل دریافت می باشد که جهت سهولت دسترسی شما عزیزان به فایل pdf این دفترچه، لینک دانلود آن را در جدول زیر قرار داده ایم.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401
دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی دوره اول 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک کلیک کنید.)

دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی دوره دوم 1401

(به محض انتشار دفترچه، این لینک فعال خواهد شد.)

داوطلبان می توانند پس از دانلود دفترچه و اطلاع از کلیه قوانین و ضوابط مربوطه در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401، اقدامات لازم را در راستای نام نویسی خود به انجام برسانند. توجه داشته باشید که تنها فارغ التحصیلان رشته های آزمون نظام مهندسی که توسط وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن و ساختمان، معرفی شده اند، مجاز به ثبت نام می باشند.

سوالات متداول

1- زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401 دوره اول به چه شکل می باشد؟

دفترچه نام نویسی این دوره در تیر ماه 1401 منتشر شده است.

2- اطلاعات موجود در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401 شامل چه نکاتی می باشد؟

این دفترچه شامل تمام اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط ثبت نام در این آزمون می باشد.

3- دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401 از چه طریقی ارائه می شود؟

این دفترچه در دو نوبت در دو نوبت و معمولا در نیمه اول و دوم هر سال از طریق سایت اختصاصی سازمان وزارت راه و شهرسازی کشور به نشانی inbr.ir قابل دسترسی است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع