لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 241493 1 سال قبل 367
فهرست و دفترچه رشته های بدون آزمون پیام نورلیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور به دو روش با کنکور و بدون کنکور امکان پذیر است. داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور این دانشگاه را دارند، می بایست از اسامی آن ها اطلاع داشته باشند. لیست رشته های ارائه شده، در دفترچه مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه به طور کامل گردآوری می شود و در زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

داوطلبانی که قصد شرکت در دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور را دارند، می توانند بدون تطابق نوع دیپلم با رشته انتخابی، ثبت نام خود را انجام دهند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های سراسری می باشد که هر ساله جزئیات لازم در خصوص نام نویسی به صورت اینترنتی از طریق دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور که همان دفترچه نام نویسی بر اساس سوابق تحصیلی تمامی دانشگاه های سراسری می باشد، عنوان شده است.

به عبارتی کلیه رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه های دوره روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و پیام نور به همراه شرایط و ضوابط پذیرش در آن ها در یک دفترچه قرار دارند. با توجه به این که هنوز دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 منتشر نشده، بنابراین نمی توان لیست رشته هایی که در سال جاری ارائه می شوند را پیش بینی کرد، اما به محض انتشار این رشته ها در این مقاله و همچنین در کانال تلگرام بدون آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام پیام نور که در کنکور ثبت نام نکرده اند، می توانند رشته های مورد نظر را که به صورت جامع در دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری ارائه شده است، استخراج کرده و در لیست انتخابی خود جای دهند. همچنین ثبت نام کنندگان کنکور می توانند از دفترچه انتخاب رشته، کد های مدنظر خود را مشاهده نمایند. با توجه به اینکه هنوز دفترچه ثبت نام 1401 منتشر نشده برای اطلاع از مندرجات آن فایل دانلود دفترچه 1400 را در جدول زیر قرار داده ایم و به محض انتشار راهنمای 1401 لینک آن نیز فعال می گردد. 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهرماه دانشگاه پیام نور 1401
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه 1400

(جهت دریافت فایل، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه 1401

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه پیام نور 1401
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1400

(به محض انتشار، لینک فوق فعال خواهد شد.)

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1401

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

تعداد انتخاب هایی که هر داوطلب هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری اعم از پیام نور می تواند داشته باشد، 100 کد رشته محل است. دانشگاه پیام نور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن به پذیرش بدون کنکور دانشجویان می پردازد که نیمسال دوم تحت عنوان تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور نیز شناخته می شود. رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن ماه در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مربوط به ترم تحصیلی دوم درج می شوند. داوطلبانی که به هر دلیلی قصد شروع تحصیل خود از نیمسال دوم را دارند، می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه را دانلود کرده و از رشته های ارائه شده در این ترم مطلع شوند.

 

سوالات متداول

1- در سال 1401 چه رشته هایی به صورت بدون آزمون در دانشگاه پیام نور ارائه می شوند؟

امکان ارائه شدن رشته های زیادی به صورت بدون آزمون در این دانشگاه وجود دارد که در صورت انتشار آن ها در همین مقاله قرار خواهد گرفت.

2- چگونه می توان لیست رشته های ارائه شده بدون کنکور دانشگاه پیام نور 141 را دریافت نمود؟

این رشته ها به صورت کامل در دفترچه راهنمای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری ارائه شده است.

3- رشته های بدون کنکور 1401 دانشگاه پیام نور برای کدام مقاطع تحصیلی ارائه شده اند؟

رشته های بدون کنکور پیام نور برای مقطع کارشناسی پیوسته می باشند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع