متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می توانند در تاریخ مقرر با تهیه مدارک لازم نسبت به نام نویسی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز از طریق دفترچه راهنمای آزمون که همزمان با مهلت نام نویسی منتشر می شود، در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. این مدارک شامل اطلاعات فردی و تحصیلی، آدرس محل سکونت، اسکن کارت ملی و عکس و… می باشد و فرد متقاضی شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی موظف است تا همه آن ها را به درستی ثبت و بارگزاری نماید.
داوطلبان می بایست فایل اسکن شده کارت ملی و عکس پرسنلی خود را در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بارگزاری نمایند.
مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1401
داوطلبان باید پیش از شروع فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی از مدارک مورد نیاز آگاهی یابند و نسبت به تهیه آن ها اقدام نمایند. کلیه شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی در دفترچه راهنمای آزمون قید شده که برای دریافت آن باید به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند. شایان ذکر است که در صورت نقص مدارک و یا بارگزاری اشتباه فایل اسکن شده کارت ملی و عکس، ثبت نام تکمیل نخواهد شد.
اسکن مدارک
- عکس پرسنلی
- کارت ملی
اطلاعات فردی
- نام، نام خانوادگی و نام پدر
- شماره شناسنامه
- کد ملی
- محل تولد
- محل صدور شناسنامه
- کارت پایان خدمت ویژه آقایان
- و…
اطلاعات تحصیلی
- عنوان مدرک تحصیلی (حداقل مدرک قابل قبول، کارشناسی مرتبط با رشته های مورد نیاز اعلام شده است.)
- گواهینامه فراغت از تحصیل
- تاریخ فارغ التحصیلی
- نام دانشگاه و یا موسسه محل اخذ مدرک ثبت نامی در آزمون
- سابقه کاری در یکی از رشته های تعیین شده در دفترچه ثبت نام
- و…
نکته: مدرک معادل و افتخاری نمی تواند جایگزین مدرک تحصیلی باشد.
اطلاعات تکمیلی
- شماره تماس
- آدرس محل سکونت
- تعیین استان محل آزمون برای مشخص شدن نزدیک ترین حوزه امتحانی
نکات مهم در خصوص مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1401
تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون مذکور را دارند، باید مدارک مورد نیاز اعم از فایل اسکن کارت ملی و عکس پرسنلی را در سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی بارگزاری و ثبت نمایند. فایل اسکن شده این مدارک باید دارای یک سری ویژگی هایی باشد که در ادامه آن ها را ذکر کرده ایم.
عکس پرسنلی
کارت ملی
مدرک تحصیلی متقاضیان می بایست با مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز که در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی بیان شده مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت افراد از انجام ثبت نام خودداری نمایند چرا که از فرآیند استخدام کنار گذاشته می شوند و هزینه واریزی نیز قابل استرداد نخواهد بود.
سوالات متداول
1- مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1401 چیست؟
اسکن عکس پرسنلی و کارت ملی از مدارک مهم ثبت نام می باشند که جزئیات کامل و موارد دیگر در مقاله بیان شده است.
2- برای بارگزاری مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1401 باید به چه سایتی مراجعه کرد؟
بارگزاری و ثبت مدارک در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir صورت می گیرد.
3- دسترسی به مدارک ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1401 باید از چه طریقی امکان پذیر است؟
تمامی مدارک و شرایط لازم در دفترچه ثبت نام این آزمون به اطلاع داوطلبان می رسد.
سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…