زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 132573 2 سال قبل 284
زمان و تاریخ ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت 1401زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام نمایند. فرآیند ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 در زمان مقرر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود و متقاضیان می توانند چند روز قبل از شروع بازه زمانی نام نویسی نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت و اطلاع از جزئیات پذیرش آگاه شوند. البته لازم به ذکر است که امکان تمدید این مهلت برای کسانی که در بازه اولیه موفق به ثبت نام آزمون دکتری علومخ پزشکی نشده اند و یا خواستار ویرایش اطلاعات خود می باشند، وجود دارد.

احتمال می رود که فرآیند ثبت نام آزمون مقطع دکتری وزارت بهداشت 1401 در اوایل اسفند ماه 1400 آغاز شود.

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

پس از قرار گرفتن دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، علاقه مندانی که واجد شرایط نام نویسی در این آزمون هستند، می بایست با مراجعه به سایت مذکور اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت نمایند.

به همین منظور، لینک ثبت نام در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 در سامانه مربوطه فعال خواهد شد. همچنین پرداخت هزینه نیز در همان سایت و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب (که دارای رمز دوم هستند)، انجام می شود. هنوز اطلاعیه مبنی بر زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 از سوی مرکز سنجش پزشکی اعلام نشده است، از این رو به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

همچنین معمولا مهلت مجددی برای متقاضیانی که از فرآیند ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت جامانده اند یا تمایل به ویرایش اطلاعات خود را دارند، در نظر گرفته می شود. بنابراین داوطلبان می توانند در تمدید زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، اقدامات لازم برای نام نویسی خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

توصیه ما به تمامی داوطلبان این است که پیش از انجام فرآیند ثبت نام، حتما از شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت و مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت آگاهی کامل داشته باشند، زیرا در صورت عدم تطابق بین مدرک مورد پذیرش و رشته ثبت نامی، قبولی داوطلب لغو خواهد شد. در ادامه نحوه نام نویسی در این آزمون له صورت گام به گام توضیح داده شده است.

  • به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه کنید، سپس بر روی گزینه “دکتری تخصصی ph.D” کلیک نمایید.
  • در این مرحله، با انتخاب گزینه “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” وارد صفحه جدیدی می شوید.
  • حال باید “کد ملی” خود را در کادر مورد نظر وارد نمایید.
  •  با وارد نمودن کدملی، شما ملزم به پرداخت هزینه آزمون خواهید بود تا فرم های ثبت نام برایتان نمایان شود. با کلیک بر روی “پرداخت الکترونیکی” و درج نمودن اطلاعات خواسته شده، مبلغ تعیین شده را پرداخت کنید.
  • با پرداخت هزینه، مجددا وارد سایت شده و با درج کد ملی خود در قسمت مشخص (مطابق مرحله قبل) ثبت نام خود را ادامه دهید. (چنانچه متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی هستید باید هزینه هر یک را به صورت جداگانه پرداخت نمایید.)
  • اکنون بخش اول فرم ثبت نام که شامل بارگذاری تصویر داوطلب و مدارک مورد نیاز است، برای شما به نمایش در خواهد آمد. هر یک از مدارک خواسته شده را در فرم وارد نموده و سپس با کلیک بر روی گزینه “ارسال”، اطلاعات را به مرکز ثبت نام بفرستید.
  • بخش دوم فرم نام نویسی که اطلاعات و مشخصات فردی داوطلب را در بر می گیرد را تکمیل نمایید.
  • سپس به بخش انتهایی که شامل تکمیل اطلاعات تحصیلی متقاضی است، هدایت می شوید. این قسمت را نیز تکمیل نموده و در آخر کار کد رهگیری اتمام مراحل ثبت نام را دریافت کنید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 از چه تاریخی آغاز می شود؟

هنوز اطلاعیه مبنی بر زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 اعلام نشده است.

2- ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 از طریق چه سایتی انجام می گیرد؟

شما می توانید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir در تاریخ مقرر نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایید.

3- آیا زمانی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 در نظر گرفته می شود؟

بله، معمولا یک بازه زمانی مشخص برای داوطلبانی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارند، مهیا می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع