منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته سیاست گذاری علم و فناوری 1400

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 169634 2 سال قبل 924
منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته سیاست گذاری علم و فناوری 1401منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته سیاست گذاری علم و فناوری 1401

مهم ترین گام برای کسب موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد، شناخت و تهیه منابع مرتبط با رشته مورد تقاضا است تا با مطالعه آن ها بتوان بهترین نتیجه را در آزمون کسب کرد. با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، منابع کنکور ارشد نیز برای داوطلبان هر دو دانشگاه یکسان می باشد.

به دلیل رقابت تنگاتنگ داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد بهتر است داوطلبان بعد از تهیه منابع، از مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد استفاده نمایند تا بتوانند به بهترین نحو برنامه ریزی کنکور ارشد خود را انجام دهند و در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنکور ارشد بهترین عملکرد را داشته باشند.

علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 1401، در یک مجموعه رشته ثبت نام می نمایند و در زمان انتخاب رشته می توانند رشته و گرایش مورد نظر خود را از آن مجموعه انتخاب کنند.

مواد و ضرایب رشته سیاست گذاری علم و فناوری کنکور کارشناسی ارشد 1401

در هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401، به دلیل گستردگی رشته های ارائه شده، داوطلبان در یک مجموعه رشته شرکت می نمایند و در زمان انتخاب رشته ارشد، رشته و گرایش موردنظر خود را در دانشگاه های ارائه شده انتخاب می کنند.

رشته سیاست گذاری علم و فناوری در گروه علوم انسانی می باشد، که ضرایب و اهمیت دروس در گرایش های ارائه شده آن متفاوت است. به همین دلیل داوطلبانی که قصد دارند تنها در یکی از گرایش های این رشته به تحصیل بپردازند، نیازی به مطالعه همه دروس معرفی شده نخواهند داشت. به این صورت که می توانند با مراجعه به دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و جداول رشته های امتحانی، از اهمیت و ضرایب دروس امتحانی برای گرایش مورد نظر خود مطلع شوند.

  • زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی) با ضریب 3
  • اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام با ضریب 2
  • ریاضی و آمار با ضریب 2
  • تئوری های مدیریت با ضریب 3
  • اقتصاد خرد و کلان با ضریب 2
  • مالیه عمومی و بودجه با ضریب 3
  • مدیریرت منابع انسانی با ضریب 3

منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته سیاست گذاری علم و فناوری 1401

رشته سیاست گذاری علم و فناوری در مجموعه مدیریت (کد 1142)، ارائه می شود و جزء رشته های اصلی آزمون کارشناسی ارشد می باشد؛ یعنی داوطلبان می توانند علاوه بر این رشته، در یکی از رشته های شناور نیز در آزمون شرکت نمایند. علاقه مندان به رشته سیاست گذاری علم و فناوری می بایست ابتدا با منابع آن آشنا شده سپس با مطالعه آن ها خود را برای شرکت در آزمون آماده نمایند.

معرفی این منابع به معنی انحصاری بودن آن نیست بلکه شما می توانید برای تسلط بیشتر، کتاب ها و منابع مرتبط را نیز انتخاب نمایید یا برای دروسی که چندین منبع معرفی شده است در صورت مشابه بودن محتوا می توانید یکی از آن ها را مطالعه کنید.

منابع آزمون کارشناسی ارشد سیاست گذاری علم و فناوری 1401
زبان عمومی و تخصصی
کتاب ۵۰۴ واژه – انتشارات جنگل کتاب زبان عمومی زیر ذره بین (جلد یک و دو) – الناز یوسف زاده بری، هادی جهانشاهی – انتشارات نگاه دانش (تست)
کتاب زبان تخصصی مدیریت – محمدرضا ناصرزاده و یاشار دهدشتی – انتشارات نگاه دانش کتاب ۲۰۰۰ تست زبان تخصصی مدیریت – سید محمدرضا ناصرزاده و یاشار دهدشتی – انتشارات نگاه دانش (تست)
اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام
کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام – دکتر سید محمد مقیمی – انتشارات نگاه دانش کتاب مروری بر اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام – علی احسانی – انتشارات پارسه (تست)
کتاب مدیریت ما – دکتر علی اصغر پور عزت – انتشارات تبلور دانش کتاب مجموعه تست مدیریت از دیدگاه اسلام – انتشارات مدرسان شریف (تست)
ریاضی و آمار
کتاب ریاضیات پایه – امیر تقی زاده انصاری – انتشارات پارسه کتاب ۲۰۰۰ تست ریاضی عمومی – امید محمودیان – انتشارات نگاه دانش (تست)
ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری – هادی رنجبران – انتشارات اثبات مجموعه تست ریاضیات – تالیف کمال حسن نژاد – انتشارات سبزان (تست)
آمار و کاربرد و آن در مدیریت – تالیف عادل آذر، منصور مومنی و سید جعفری – انتشارات سمت کتاب تست آمار و احتمال  – محسن طورانی – انتشارات نگاه دانش (تست)
کتاب آمار کاربردی – دکتر وحید ناصحی فر – انتشارات ترمه آمار کارشناسی ارشد مدیریت – دکتر رضاپور – انتشارات ماهان (تست)
تئوری های مدیریت
کتاب مدیریت عمومی – دکتر سید مهدی الوانی – انتشارات نی کتاب تئوری های مدیریت – حسین جلیلیان، دکتر سید رضا سید جوادین – انتشارات نگاه دانش (تست)
کتاب تئوری سازمان (ساختار، طراحی و کاربردها) – مولف: استیون پی رابینز – مترجمان: حسن دانایی فرد، سید مهدی الوانی – انتشارات صفار کتاب تئوری های مدیریت – انتشارات مدرسان شریف (تست)
کتاب مدیریت منابع انسانی – اسفندیار سعادت – انتشارات سمت کتاب مبانی سازمان و اصول مدیریت – علی رضائیان – انتشارات سمت (تست)
اقتصاد خرد و کلان
کتاب اقتصاد خرد – دکتر عباسعلی ابونوری – انتشارات دانشگاه تهران مرکزی 2000 تست اقتصاد خرد – دکتر محسن نظری – انتشارات نگاه دانش (تست)
کتاب اقتصاد خرد – دکتر محسن نظری – انتشارات نگاه دانش 2000 تست اقتصاد کلان – دکتر محسن نظری – انتشارات نگاه دانش (تست)
کتاب اقتصاد کلان – مولف: گریگوری منکیو – مترجم: دکتر حمیدرضا ارباب کتاب اقتصاد خرد و کلان – انتشارات مدرسان شریف (تست)
کتاب اقتصاد کلان – دکتر محسن نظری – انتشارات نگاه دانش کتاب اقتصاد کلان – احسان آقامیری – راهیان ارشد (تست)
مالیه عمومی و بودجه
کتاب مالیه عمومی – دکتر ابوطالب مهندسی، دکتر مهدی تقوی – انتشارات دوران

کتاب بودجه و بودجه ریزی – دکتر داود کیاکجوری – انتشارات کتاب مهربان (تست)

کتاب اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه – دکتر مهدی ابراهیم نژاد،اسفندیار فرج‌وند – انتشارات سمت کتاب تست کارشناسی ارشد مالیه عمومی و بودجه – انتشارات ماهان (تست)
مدیریت منابع انسانی
کتاب منابع مدیریت انسانی – دکتر آرین قلی پور – انتشارات سمت مجموعه سوالات تستی مدیریت منابع انسانی – مهرداد پرچ – انتشارات کتابخانه فرهنگ (تست)
مدیریت استراتژیک منابع انسانی – تالیف مایکل آرمسترانگ – مترجمان: داوود ایزدی، سید محمد اعرابی – انتشارات راهنمای عمل کتاب مدیریت منابع انسانی – سعید پاکدل – انتشارات ماهان (تست)

علاقه مندانی که در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 1401، در رشته سیاست گذاری علم و فناوری علم و فناوری در آزمون شرکت نموده اند، با انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد می توانند کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند. داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه خود حدنصاب علمی لازم را کسب نموده اند، یا به عبارتی مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد شده اند، می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود در سایت مربوطه اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع