رسمی: بازی Doom: The Dark Ages برای کنسول PS5 عرضه می‌شود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 594111 1 ماه قبل 210

«فیل اسپنسر» (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس تایید کرد که بازی Doom: The Dark Ages برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) نیز عرضه می‌شود. او در مصاحبه‌ای پیرامون دلیل انتشار این بازی برای کنسول شرکت «سونی» (Sony) صحبت کرد.

یکی از بخش‌های هیجان انگیز شوکیس Xbox Games، معرفی بازی شوتر Doom: The Dark Ages بود. پلتفرم‌های مقصد این بازی در زمان نمایش تریلر، کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC بودند. اگرچه «بتسدا» (Bethesda) و استودیو Id Software اکنون زیر نظر بخش گیمینگ «مایکروسافت» (Microsoft) کار می‌کنند؛ اما عرضه نسخه جدید Doom برای کنسول PS5 نیز تایید شده است.

«فیل اسپنسر» به این موضوع وارد شده و توضیح می‌دهد که چگونه گفت‌وگوی قبلی‌اش با «مارتی استراتون» (Marty Stratton)، مدیر استودیو Id Software، منجر به افزایش اطمینان خاطر جهت عرضه این بازی روی تمامی پلتفرم‌های اصلی شد. «اسپنسر» در این باره گفت:

بی‌شک Doom یکی از فرانچایزهایی است که تاریخچه بسیار غنی روی تمامی پلتفرم‌ها دارد. این یکی از فرانچایزهایی است که من فکر می‌کنم همه مستحق تجربه آن هستند. من چند سال پیش با مارتی استراتون جلسه داشتم. من خواستم بدانم که مارتی چه‌کاری می‌خواهد برای بازی جدید DOOM انجام دهد. او گفت که می‌خواهد آن را روی تمامی پلتفرم‌ها بفروشد. به همین سادگی!

تاریخ عرضه بازی Doom: The Dark Ages برای کنسول PS5 و سایر پلتفرم‌ها

همانطور که رئیس ایکس باکس می‌گوید، سری Doom در بسیاری از پلتفرم‌ها سابقه‌ طولانی دارد و در این مرحله از زندگی، تقریباً روی هر دستگاهی که می‌تواند روی آن اجرا شود، در دسترس قرار گرفته است. نسخه‌های پیشین «رستاخیز» (از جمله ریبوت 2016 و DOOM Eternal) روی پلتفرم‌های «پلی استیشن» (PlayStation)، «ایکس باکس» (Xbox) و «نینتندو» (Nintendo) نیز منتشر شده‌اند.

بازی Doom روی کنسول PS5

«اسپنسر» مجدد تکرار کرد که بازی Doom: The Dark Ages در روز اول لانچ، روی سرویس اشتراکی «گیم پس» (Game Pass) قرار خواهد گرفت. این عنوان احتمالاً در تاریخ نامعلوم در سال 2025 عرضه می‌شود.

  • حجم مورد نیاز برای نصب بازی Black Ops 6 مشخص شد؛ سنگین‌ترین کالاف دیوتی تاریخ!
  • تماشا کنید: اولین تریلر از بازی Doom: The Dark Ages منتشر شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع