سرمایه گذاری و کسب سود با خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اوکی اکسچنج

منبع :  دسته بندی : اقتصاد و بورس کد خبر : 252452 1 سال قبل 514

اصطلاحاتی مثل بلاک‌چین، کریپتو‌کارنسی، رمز‌ارز، بازار ارز دیجیتال و... از‌جمله اصطلاحات پر‌کاربردی هستند که مدام به گوشتان می‌خورد؛ آیا شما با ویژگی‌ها و کاربرد‌های آن‌ها آشنا هستید؟ همان‌طور که می‌دانید در چند سال اخیر، میلیون‌ها کاربر وارد دنیای ارز دیجیتال شده و روز‌به‌روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. در‌واقع، با پیشرفت علم و فناوری، مردم از روش‌های سرمایه‌گذاری سنتی فاصله گرفته و به سمت بازار ارزدیجیتال که وابسته به بانک یا نهاد دولتی نیست، روی آورده‌اند. اما این روش سرمایه‌گذاری هم مثل سرمایه‌گذاری‌های دیگر دارای ریسک می‌باشد که تنها روش کم کردن میزان ریسک، کسب دانش و آگاهی است.

تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران زیادی به خرید بیت‌کوین یا رمز‌ارز‌های دیگر روی آورده‌اند؛ اما آیا تمام آن‌ها موفق به کسب سود می‌شوند؟ قطعا خیر! تعداد زیادی از افراد که بدون آموزش و اطلاعات وارد این بازار مالی شده‌اند، نه‌تنها سودی عاید آن‌ها نشده، بلکه متحمل ضرر و زیان نیز شده‌اند، پس برای موفقیت در این بازار باید با ارزدیجیتال‌هایی که ارزش سرمایه‌گذاری دارند، آشنا شوید.
 

نگاهی متفاوت به ارزش بازار بیت کوین

ارزش بازار کریپتو‌کارنسی اولین موردی است که به هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال مورد بررسی قرار می‌گیرد. از نظر ارزش بازار، بیت‌کوین رمز‌ارزیست که به‌خاطر مارکت کپ بالا ریسک سرمایه‌گذاری کم‌تری داشته و جزو رمز‌ارز‌های برتر محسوب می‌شود. از دیگر مواردی که باید به هنگام انتخاب ارز دیجیتال به آن توجه کنید، حجم در گردش است که برای بیت‌کوین بیش‌تر بوده و به همین دلیل برای سرمایه‌گذاری مناسب است. حجم معاملات، از دیگر عوامل نشان‌دهنده محبوبیت یک رمز‌ارز به حساب می‌آید که با‌توجه به حجم معاملات بالا در Bitcoin، مشخص می‌شود که بین تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران محبوب است.
بنابراین، خرید Bitcoin می‌تواند یک مورد مناسب برای سرمایه‌گذاری باشد؛ چرا‌که با گذشت حدود 14 سال، هنوز جایگاه خود را حفظ کرده و قیمت آن به‌شدت بالا رفته است. نا‌گفته نماند که روزانه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان به خرید و فروش این ارز دیجیتالی پرداخته و حتی از طریق آن می‌توانند به خرید کالا و خدمات نیز بپردازند.

سرمایه گذاری و کسب سود با خرید و فروش ارز دیجیتال  در صرافی اوکی اکسچنج

تتر قدرت را از دست نمی دهد!

دلیل همیشه در اوج بودن تتر چیست؟ چرا این ارز دیجیتال با وجود قیمت همواره ثابت، مورد توجه سرمایه‌گذاران است؟ قبل از پاسخ این سؤالات بهتر است که کمی درباره خود تتر اطلاعاتی را کسب کنیم. تتر در ابتدا با نام Rralcoin وارد بازار شد که بعد‌ها به Tethere تغییر کرد. تتر اولین ارزی بود که در سال 2014 با ویژگی متفاوت‌تری از ارز‌های دیجیتال دیگر وارد بازار شد. علتی که باعث می‌شود این ارز دیجیتالی ارزش خود را حفظ کند، به پشتیبان آن، یعنی ارز فیات بر‌می‌گردد. تتر معمولا معادل یک دلار در نظر گرفته می‌شود که تقریبا ثابت است و تغییر چندانی نمی‌کند. به همین جهت به آن استیبل‌کوین گفته می‌شود که در حال حاضر از نظر ارزش بازار، قوی‌ترین محسوب می‌شود. از ویژگی‌های مهم این رمز‌ارز می‌توانیم به انتقال سریع و آسان پول اشاره کنیم. اگر تصمیم به خرید تتر گرفته‌اید، باید با انواع تتر( اومنی، Erc20، EOS و...) آشنا شوید و سپس با توجه به شرایط خود نوع مناسب آن را انتخاب کنید.

دوره سقوط دوج کوین نزدیک است!

با روی کار آمدن میم‌کوین شیبا‌اینو بعد از دوج‌کوین، نگرانی‌هایی در رابطه با کاهش ارزش دوج در بین طرفدانش به وجود آورد. شاید به این دلیل که با عنوان قاتل دوج‌کوین معرفی شد و این باعث شد سر‌و‌صدای زیادی به‌پا شده و کاربران Dogecoin را بترساند. اما دوج، اولین میم‌کوین محبوبیست که از همان ابتدا هواداران خاص خود را پیدا کرد و به این آسانی جایگاه خود را از دست نخواهد داد. پس این تصور سازندگان و طرفداران شیبا که دوج سقوط خواهد کرد و شیبا از آن‌ها پیشی خواهد گرفت، منطقی نیست.
البته جالب است بدانید که Shibaino در کوتاه‌ترین زمان ممکن رشد بسیار خوبی داشته و سود خوبی را نصیب معامله‌گران کرده است. نکته قابل توجه در زمان خرید و فروش ارز‌های دیجیتالی این است که به معتبر بودن صرافی ارز دیجیتال دقت کنید تا از کلاهبرداری‌های احتمالی جلوگیری کرده باشید. صرافی خوب شما را برای ورود به بازار و سرمایه‌گذاری مطمئن راهنمایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهد داد. اوکی اکسچنج یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که با مراجعه به سایت آن‌ها به آدرس https://ok-ex.io/ می‌توانید کلی اطلاعات مفید به‌دست آورده و یک سرمایه‌گذاری ایمن داشته باشید.