عرضه بازی Empire of the Ants در نوامبر 2024

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 594103 1 ماه قبل 145

بر اساس جدیدترین گزارش، بازی استراتژیکی «امپراطوری مورچه‌ها» (Empire of the Ants) که با موتور گرافیکی «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) ساخته شده است، در نوامبر سال 2024 روانه بازار می‌شود. برای مطالعه ادامه خبر تاریخ عرضه بازی Empire of the Ants همراه ما باشید.

ناشر Microids اعلام کرده است که بازی استراتژیکی و شبیه‌ساز مورچه‌ای Empire of the Ants در تاریخ 17 آبان (7 نوامبر) برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه می‌شود. همچنین تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که بخش‌هایی از داستان و مکانیزم‌های گیم پلی آن را نشان می‌دهد.

جزئیاتی از گیم پلی بازی Empire of the Ants

در بازی Empire of the Ants، شما راه خود را برای اداره جهان مورچه‌ها برنامه‌ریزی خواهید کرد. شما کاوش می‌کنید، می‌جنگید و حتی با دیگر موجودات هم گروه می‌شوید تا رشد کنید و به امپراطوری مطلق مورچه‌ها تبدیل شوید. این بازی یک تجربه استراتژیکی حقیقی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازیکنان به دنیای میکروسکوپی منتقل می‌شوند تا از مهارت‌های استراتژیک برای کمک به رشد مستعمره در زمان واقعی استفاده کنند.

عرضه بازی Empire of the Ants

بازی «امپراطوری مورچه‌ها» در یک جنگل واقع‌گرایانه رخ خواهد داد که در آن بازیکنان با سایر مورچه‌ها و ساکنان جنگل ملاقات و تعامل خواهند داشت. بازی دارای محیط‌های شب و روز است. پیش‌بینی می‌شود که برای نمایش چرخه روز و شب، سازندگان از قابلیت گرافیکی «لومن» (Lumen) استفاده کرده‌اند.

در مجموع، طرح مفهومی بازی مذکور جالب به نظر می‌رسد. اینکه آیا Empire of the Ants به اثری موفق تبدیل خواهد شد یا خیر، باید تا ماه آبان منتظر ماند. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Empire of the Ants را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • پنجره انتشار بازی Prince of Persia Remake مشخص شد
  • فیل اسپنسر به شایعات کنسول دستی Xbox واکنش نشان داد
  • تریلر ده دقیقه‌ای از بازی Star Wars Outlaws منتشر شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع