ماد Co-Op بازی Armored Core VI هم‌اکنون قابل دانلود است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 587337 3 ماه قبل 181

ماد «دونفره» یا Co-Op بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon به صورت آنلاین منتشر شد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با هم متحد شوند و بخش داستانی بازی را به اتمام برسانند. برای مطالعه ادامه خبر ماد Co-Op بازی Armored Core 6 همراه ما باشید.

این ماد که توسط گروه سازنده Nexus Mods طراحی شده است، همگام‌سازی جهانی را بین کلاینت‌های ساخته‌شده از پایه معرفی می‌کند. این ماد نه‌تنها به پنج بازیکن اجازه امکان همکاری می‌دهد، بلکه قابلیت PvP که توسط بازیکنان دیگر کنترل می‌شود را در داخل بخش داستانی بازی Armored Core VI فعال می‌کند.

ماد Co-Op بازی Armored Core VI

دانلود ماد Co-Op بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon

ماد Co-Op هنوز در تست آلفا قرار دارد؛ اما خروجی همین نسخه آزمایشی بی‌نظیر بوده است. اگرچه یکی از ماموریت‌ها به دلیل مشکلات غیرفعال شده است، چون توسعه‌دهنده برای جلوگیری از تبدیل شدن ماموریت‌ها، تغییراتی در تعادل (مانند افزایش سلامت و زره دشمن) ایجاد کرده است تا آن‌ها به قدم زدن بازیکنان در محیط بازی ختم نشود.

بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon در سال گذشته برای کنسول‌ها و پلتفرم PC منتشر شد. این عنوان آخرین نسخه از سری Armored Core محسوب می‌شود که توسط استودیو «فرام‌سافتور» (FromSoftware) توسعه یافته بود. گیمرها این استودیو را به دلیل ساخت طیف گسترده‌ای از بازی‌های سولزلایک می‌شناسند. بازی Armored Core 6 مورد استقبال گسترده منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و آن‌ها این بازی را ارزش تجربه کردن دانستند.

ماد Co-Op بازی نامبرده هم‌اکنون در وب‌سایت Nexus Mode قابل دانلود است. نظر شما درباره بازی Armored Core VI چیست؟ آیا ماد دونفره این اثر را دانلود می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • تماشا کنید: بازی جدید استودیو Nightdive با نام PO’ed معرفی شد
  • نظرسنجی گیم اینفورمر درباره بهترین بازی تاریخ؛ افسانه زلدا برنده نهایی شد!
  • تاریخ انتشار بازی Dead Island 2 روی پلتفرم استیم مشخص شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع