پنجره انتشار بازی Prince of Persia Remake مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 594046 1 ماه قبل 186

شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) اعلام کرده است که پنجره انتشار بازی Prince of Persia Remake در سال میلادی 2026 خواهد بود. این بازی همچنان در دست ساخت قرار دارد و توسط استودیوهای «مونترال» و «تورنتو» Ubisoft توسعه می‌یابد.

کاربران بالاخره پس از چند سال، تیزر جدیدی از بازی Prince of Persia Remake را در شوکیس Ubisoft Forward 2024 تماشا کردند. نسخه بازسازی بازی «شاهزاده پارسی» ابتدا در سپتامبر سال 2020 معرفی شد. این اثر به مدت 2.5 سال توسط استودیوهای هندی «یوبیسافت» نظیر Ubisoft Puna و Ubisoft Mumbai در دست ساخت قرار داشت. برنامه این بود که این محصول در ژانویه سال 2021 روانه بازار شود.

پس از مواجه تیزر معرفی بازی Prince of Persia Remake با واکنش‌های بسیار منفی کاربران، «یوبیسافت» تصمیم به تعویق انتشار این بازی گرفت. سال گذشته، ناشر فرانسوی اعلام کرد این پروژه توسط استودیو Ubisoft Montreal ساخته می‌شود که قبلاً وظیفه توسعه نسخه اصلی Sands of Time در سال 2003 را برعهده داشت. ماه گذشته، شرکت Ubisoft از پیشرفت بی‌نظیر فرایند توسعه بازی Prince of Persia Remake خبر داد.

 The Sands of Time Remake

مشارکت استودیو Ubisoft Toronto در ساخت بازی Prince of Persia Remake

اکنون مشخص شده که استودیو Ubisoft Toronto در توسعه بازی مذکور مشارکت خواهد کرد. شعبه «تورنتو» سازنده بازی‌های «فار کرای 5» (Far Cry 5)، «فار کرای 6» (Far Cry 6)، «واچ داگز: لژیون» (Watch Dogs Legion) و ریمیک در حال ساخت Splinter Cell است.

«داریل لانگ»، مدیرعامل یوبیسافت تورنتو درباره ریمیک بازی «شاهزاده پارسی» گفت: «این بازی برای بسیاری از ما در استودیوی خود جایگاه ویژه‌ای دارد. هنوز به یاد دارم که نسخه اصلی با ویژگی پیشرفتی که امکان دستکاری زمان را می‌دهد، چقدر لذت بردم. ما اکنون این فرصت را داریم که زمان خود را به عقب برگردانیم و فناوری، تخصص و خلاقیت به روز خود را برای مدرن کردن این بازی کلاسیک با شرکای خود در Ubisoft Montreal به ارمغان بیاوریم».

  • تریلر ده دقیقه‌ای از بازی Star Wars Outlaws منتشر شد
  • فیل اسپنسر به شایعات کنسول دستی Xbox واکنش نشان داد
مشاهده این خبر در سایت مرجع