Ulefone گوشی مقاوم Armor 26 اولترا را با باتری عظیم معرفی کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590048 2 هفته قبل 148

یک نام آشنا در دنیای تلفن های هوشمند نیست، اما این شرکت جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد. این برند مناسب کسانی است که به تلفنی نیاز دارند که بتواند در هر شرایطی دوام بیاورد. گوشی Ulefone Armor 26 اولترا آخرین محصولی است که این شرکت معرفی کرده است و مانند سایر محصولات آن ترکیبی از مقاومت عالی و برخی ویژگی‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد.

مشخصات گوشی Armor 26 اولترا Ulefone

به نظر می‌رسد گوشی Armor 26 اولترا حای می‌تواند در یک منطقه جنگی نیز جان سالم به‌در ببرد. این دستگاه میزبان یک بلندگوی قدرتمند در پشت است که می‌تواند 121 دسی‌بل صدا را تولید کند.

Ulefone گوشی مقاوم Armor 26 اولترا را با باتری عظیم معرفی کرد

این گوشی دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است که با دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی، دوربین مادون قرمز 64 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3.2 برابر همراه است. صفحه‌نمایش 6.78 اینچی Full HD+ IPS LCD آن نیز از نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد.

تراشه دایمنسیتی 8020 مدیاتک این گوشی همراه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا وظایف پردازشی را انجام می‌دهد. گزینه‌های امنیتی آن نیز شامل اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره از طریق دوربین جلو می‌شود.

ویژگی که Armor 26 اولترا را متمایز می‌کند، دوام آن است. این گوشی دارای گواهی IP68/IP69K برای مقاومت دربرابر آب و گرد‌وغبار است و همچنین دارای گواهی MIL-STD-810H است، به این معنی که می‌تواند دربرابر ضربه و سقوط مقاومت کند.

شاید چشمگیرترین ویژگی این دستگاه باتری عظیم 15600 میلی‌آمپر‌ساعتی آن باشد که از شارژ سریع سیمی 120 واتی، شارژ بی.سیم 33 واتی و حتی شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.

Ulefone همچنین یک نسخه واکی‌تاکی از Armor 26 Ultra را ارائه می دهد که دارای یک سیستم رادیویی سیار دوحالته است که از هر دو حالت دیجیتال و آنالوگ پشتیبانی می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند بین آنتن‌های UHF و VHF برای عملکرد بهتر واکی‌تاکی یکی را انتخاب کنند.

Ulefone Armor 26 اولترا (نسخه استاندارد و واکی‌تاکی) از تاریخ 24 اردیبهشت (13 می) در AliExpress برای خرید دردسترس خواهد بود. هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است، اما با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری آن، انتظار قیمت بالایی را داشته باشید.

  • گوشی های نوکیا 215، نوکیا 225 و نوکیا 235 معرفی شدند
  • چگونه ویژگی محافظ دستگاه سرقت شده را در آیفون فعال کنیم؟
  • گوشی مقاوم Armor 23 اولترا با مشخصات پرمیوم معرفی‌ شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع