آخرین فرصت سفر به امارات با تورهای ارزان دبی!

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 298236 1 سال قبل 269

دبی را می‌توان یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی درآسیا دانست که دیدنی‌های آن چیزی از مناطق اروپایی کم ندارد؛ به همین علت است که آن را عروس خاورمیانه و نیویورک شرق می‌دانند! ممکن است بپرسید چه عواملی سبب این محبوبیت شده و چرا گردشگران زیادی آن را برای مسافرت انتخاب می‌کنند؟ همچنین چگونه باید به دبی سفر کرد و بهترین شیوه برای رسیدن به آن کدام است؟ اگر شما نیز قصد دارید لحظات شگفت‌انگیزی را در امارات تجربه کنید و از مهمترین نکات آن با خبر شوید، حتما با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

چطوری به دبی سفر کنیم؟

روش‌های مختلفی برای سفر به دبی وجود دارند که یکی از بهترین و آسان‌ترین آن‌ها تور دبی شناخته می‌شود. در این تورها دیگر نیازی به خرید جداگانه بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه و… ندارید؛ بلکه می‌توانید تمامی خدمات موردنیاز در سفر را در قالب ارزان ترین تور دبی خریداری نمایید. در مقابل شیوه‌های دیگری نیز وجود دارند که با کشتی یا هواپیما صورت می‌گیرند. در زیر با این روش‌ها بیشتر آشنا می‌شویم:

  • برای سفر دریایی به دبی از ایران می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس، قطار و… به بندر لنگه در استان هرمزگان برسید و سپس با سوارشدن در کشتی به دبی سفر کنید. میزان بار مجاز در سفر به دبی با کشتی ۵۰ کیلوگرم است که برای هرکیلوگرم بار اضافه، مبلغ ۵ هزارتومان باید پرداخت کنید. این سفر به‌مراتب ارزان‌تر از سفر با هواپیما به دبی است زیرا هزینه‌ی بلیط کشتی کم‌تر از هواپیما ارائه می‌شود.
  • راه دوم که از طریق خرید بلیط هواپیما دبی صورت می‌گیرد، از سفر به دبی با کشتی گران‌تر ولی راحت‌تر است و سریع‌تر به مقصد می‌رسد. همچنین مدت زمان پرواز تهران به امارات دبی ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه طول می‌کشد که در مقابل، زمان رسیدن به دبی با کشتی ۷ الی ۸ ساعت برآورد می‌شود. در خصوص فرودگاه‌های دبی نیز باید بدانید این شهر دارای دو فرودگاه به نام های فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه آل مکتوم است که اغلب پروازهای دبی از مبدا تهران، به مقصد فرودگاه بین المللی دبی به انجام می رسد. از این رو شما می توانید با استفاده از تاکسی های ویژه، ترانسفر فرودگاهی، اتوبوس، شاتل و مترو از این فرودگاه، ظرف مدت زمان ۲۰ دقیقه به مرکز شهر برسید.

در دبی امارات از کجاها دیدن کنیم؟

بیشتر جاذبه های گردشگری دبی، دست ساز و ساخت بشرند از این رو شما می‌توانید هر نقطه از این شهر مدرن را یک جاذبه توریستی به حساب بیاورید. علاوه بر این‌ها صنعت توریسم در دبی بیشتر مبنی بر خرید است تا بازدید از موزه‌ها یا جاذبه‌های تاریخی آن، با این حال اگر بخواهیم برای مثال هم که شده به برخی از جاذبه‌های گردشگری آن به جز مراکز خریدش اشاره کنیم، می‌توان موزه دبی، منطقه بستکیه، دهکده غوص و… را معرفی کرد. برای عاشقان خرید نیز دبی همچون بهشتی دست یافتنی است؛ مراکز خریدی در این شهر وجود دارد که می توان ۲۴ ساعته از آن‌ها خرید کرد. خرید از بزرگترین مرکز خرید در دنیا، یعنی دبی مال را تنها می‌توانید در این شهر تجربه کنید.

جاهای-دیدنی-دبی-همراه-با-عکس

دبی فستیوال سیتی نیز یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که در واقع مجموعه‌ای از مراکز تجاری یا همان شهر خرید دبی است که خود به تنهایی می تواند برای رزرو یک بلیط هواپیما دبی وسوسه انگیز باشد، حتی اگر مقصودتان از سفر به دبی ابدا خرید کردن نباشد! علاوه بر این‌ها مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید امارات، سیتی سنتر دبی، مرکز خرید میردف و… تنها بخشی از مراکز خرید این بهشت زمینی است.

به خاطر داشته باشید تجربه‌ی این لحظات لذت‌بخش میسر نخواهد بود مگر با رعایت قوانین ورود به امارات که برای سفر به آن ضروری است. یکی از مهمترین این قوانین داشتن مدارکی مانند ویزای امارات است که شرایط جداگانه‌ای دارد. برای دریافت و اطلاع از قیمت ویزای دبی که با نام ویزای امارات نیز شهرت دارد، می‌توانید از آژانس مسافرتی قاصدک۲۴ استفاده کنید. این آژانس مسافرتی آنلاین خدمات زیادی را در زمینه گردشگری ارائه می‌کند که ویزا تنها یکی از آن‌هاست. در حقیقت شما برای خرید تورهای امارات و سایر کشورهای داخلی و خارجی، بلیط هواپیما، بیمه و هتل نیز می‌توانید از قاصدک۲۴ بهره ببرید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تور دبی، امکانات و شرایط خرید آن با شماره‌ی (۷۵۲۶۹-۰۲۱) تماس بگیرید. این پشتیبانی در تمامی ایام هفته در دسترس است.

بهترین فصل سفر چه زمانی است؟

با توجه به جغرافیای دبی، پیش بینی آب و هوای گرم و خشک برای این شهر در تمام طول سال، چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. با این حال، دما در زمستان‌ها کمی معتدل‌تر است، از این رو گفته می‌شود ماه های آبان تا اسفند، بهترین زمان برای خرید تور دبی و سفر به امارات است. دبی هر ساله در ماه ژانویه نیز میزبان فستیوالی یک ماهه است که تخفیفاتی باورنکردنی را با خود به همراه دارد. اغلب در این فستیوال علاوه بر اجرای رقص‌های محلی، نمایشگاه های هنری نیز برپا می شوند که بهانه خوبی برای خرید تور دبی ۱۴۰۱ هستند.

چگونه سفری ارزان را تجربه کنیم؟

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و… می‌باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما دبی بهتر است هنگام جستجو در آژانس‌های مسافرتی مانند قاصدک۲۴ (https://ghasedak24.com ) ، بلیط‌ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید؛ نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما دبی باشید! فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما دبی لزوماً و همیشه مناسب‌ترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را به هنگام جستجوی بلیط دبی در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما دبی را رزرو و خریداری نمایید.

در خصوص اقامت ارزان در دبی نیز باید بدانید مکان‌های زیادی برای ماندن در دبی وجود دارند که می‌توانیم به هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، سوییت‌ها و… اشاره کنیم. یکی‌از فاکتورهای مهم که قبل‌از رزرو هتل دبی باید رعایت کنید، تناسب محل اقامت با مکان‌هایی است که قصد بازدید دارید. به‌عبارتی دیگر اگر برای خرید به دبی آمده‌اید هتلی را انتخاب کنید که به مراکز خرید آن نزدیک‌تر باشند یا اگر برای تفریح سفر می‌کنید نزدیک ترین هتل به جاهای دیدنی دبی را رزرو کنید. به عنوان مثال دو هتل سافرون بوتیک دبی وهتل الخوری این بر دبی از ارزان ترین مکان ها برای رزرو هستند.

تور-دبی-از-تهران

البته تنها بلیط هواپیما دبی و هتل تنها مواردی نیستند که بر هزینه سفر شما تاثیر می‌گذارند، بلکه خورد و خوراک نیز بخش اعظم مخارج را اختصاص می‌دهند. پس اگر قصد دارید سفر ارزانی را تجربه کنید بهتر است به رستوران‌های  اسپشیال استادی، رستوران راوی و رستوران فیش هات دبی بروید که در کنار داشتن منویی متنوع و ارزان، کیفیت بالایی دارند. در نهایت برای سفر به دبی با تور و اطلاع از هزینه‌های دقیق آن با شماره (۷۵۲۶۹-۰۲۱) تماس بگیرید.

نوشته آخرین فرصت سفر به امارات با تورهای ارزان دبی! اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع