آدرین دورام:/ پوچتینو در حال نابود کردن چلسی است

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 566946 3 ماه قبل 52

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در این فصل یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس بوده است. بسیاری تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان باشگاه را مقصر وضعیت آبی‌ها می‌دانند و برخی دیگر بازیکنان و پوچتینو را هدف انتقادات خود قرار داده‌اند.

آدرین دورام، خبرنگار معروف تاک اسپورت از منتقدان اصلی پوچتینو است. او در گفت‌وگوی اخیرش درباره وضعیت چلسی نظرات جنجالی و خبرسازی را مطرح کرده است.

او در این مورد گفت: «وقتی بهترین بازیکن شما در این فصل کانر گالاگر بوده است، آن‌هم فقط چون او زیاد می‌دود، باید بدانید که فصل بسیار وحشتناکی داشته‌اید.

1985857

چلسی یک تیم نیست. اکنون زمان آن است که به مائوریسیو پوچتینو توجه کنیم. تاد بولی، هیئت مدیره، بازیکنان، همه به نحوی مقصر هستند اما شب گذشته در زمین، چلسی ناامیدانه ظاهر شد. در بازی دیشب مدیریت بازی از سمت پوچتینو مضحک بود. آنها آشغال بودند. واقعا وحشتناک بودند.

او بهترین ترکیب تیم خود را نمی‌شناسد. او در حال هدر دادن کول پالمر با بازی دادنش به‌عنوان یک ۹ کاذب است. پالمر دیشب اصلا در بازی نبود. او رحیم استرلینگ را به یک بازیکن معمولی تبدیل می‌کند. در حالی‌که او بهتر از اینهاست. تیم‌های او نمی‌توانند دفاع کنند و خارج از خانه بازی کنند. این سرمربی در حال نابود کردن تیم است.

تیاگو سیلوا برای من بازیکن بزرگی است. پوچتینو و این تیم چلسی اواخر دوران بازی تیاگو سیلوا را به یک کابوس کامل تبدیل می‌کنند. آنها میراث سیلوا را خراب می‌کنند.»

مشاهده این خبر در سایت مرجع