آماده‌باش ستاره ژاپن به تیم ملی والیبال ایران(عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 521043 8 ماه قبل 94

به گزارش ورزش سه" بعد از یک لیگ ملت‌های تاریخی و بی‌نظیر که تیم ملی والیبال ژاپن پشت سر گذاشت و با رتبه سومی به کار خود در مسابقات پایان داد، حالا شاگردان فیلیپ بلین با تمام قوا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است از اواخر ماه در ارومیه برگزار شود آماده می‌کنند.

در ابتدا شایعاتی پیرامون اینکه شاید ژاپن با تمام قوا در ارومیه حاضر نشود، مطرح شد اما به نظر می‌رسد که سرمربی فرانسوی این تیم قصد دارد با همه نفرات خود به ایران بیاید و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

در روزهای اخیر کمتر شاهد این موضوع بودیم که ستاره‌های ژاپن تصاویری از تمرینات خود را در اینستاگرام منتشر کنند و حتی برخی رسانه‌های این کشور مدعی شدند که این موضوع خواسته کادر فنی آنها بوده است.

با این وجود اکنون فوق ستاره ژاپنی‌ها یعنی ران تاکاهاشی استوری جالبی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. یکی از بهترین‌های ژاپن در لیگ ملت‌ها عکسی در کنار توموهیرو اوگاوا، یوجی نیشیدا و توموهیرو یاماموتو را به اشتراک گذاشته است. او با استفاده از عبارت "تلاش سخت" اعلام کرده که ژاپنی‌ها با بالاترین توان در حال آماده شدن برای قهرمانی آسیا هستند.

1908681
مشاهده این خبر در سایت مرجع