آنها باید برای مربی سابقشان خوشحال باشند/ تشکر مورینیو از هدیه بزرگ اینتری‌ها!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 538985 7 ماه قبل 93

به گزارش "ورزش سه"، آ اس رم شروع بد خود در سری A را امشب در هفته چهارم جبران کرد و موفق شد امپولی را با نتیجه 7-0 شکست دهد. ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از این بازی این اطمینان را داد که تیمش به پیشرفت خود ادامه خواهد داد:

ابراز تاسف برای تیم حریف!
من برای امپولی متاسفم، اما این فوتبال است و گاهی اوقات نتیجه 7-0 اتفاق می‌افتد. البته هنوز هم چیزهایی را در تیم دیدم که دوستشان نداشتم و بعداً آنها را با کادرم عمیق‌تر ارزیابی خواهیم کرد.

گلزنی روملو لوکاکو پیش از تعویض
این برای من مهم نبود، اما برای او اهمیت داشت. لوکاکو از زمانی که آمده همیشه برای تیم تلاش کرده است. او امروز آماده‌تر بود و توانست گلزنی کند. ما باید روی هماهنگی بیشتر این بازیکن کار کنیم و مطمئنم که پیشرفت خواهیم کرد.

1926604

بازگرداندن لوکاکو به شرایط روحی سابق
لوکاکو از بودن در رم راضی است. او نیاز دارد تا احساس کند که بازیکن مهمی است. ما بلافاصله این احساس را در لوکاکو به وجود آوردیم که تیم به او نیاز دارد. او مردی است که همواره به دنبال برنده شده است. فکر نمی‌کنم اینتر دلیلی برای عصبانیت داشته باشد، زیرا آنها دربی را 5-1 بردند و مهاجمان فوق العاده زیادی دارند. بنابراین آنها باید برای مربی سابق خود که واقعاً به یک مهاجم نیاز داشت خوشحال باشند.

آن مربی بدی که می‌گفتند نیستم
من رسانه ها و هواداران را درک می‌کنم. اما نه ما آن تیم ضعیفی بودیم که مردم چند هفته پیش در مورد آن صحبت می‌کردند و نه من آن مربی بدی بودم که می‌گفتند. هنوز کار زیادی داریم و اتفاقی نیفتاده که مغرور شویم. هدف بعدی ما بعد از این برد، پیروزی در بازی پنج‌شنبه است.

1926603

رقابت در دو جبهه
باید داشته‌هایمان را مدیریت کنیم. ما فقط 3 مدافع میانی داریم. البته خوشحالم که بگویم پسربچه‌ای به سن پاگانو طی 4 هفته اول 3 بار بازی کرده است. رناتو سانچز و پائولو دیبالا را هم امشب مدیریت کردیم و هر دو تقریبا 45 دقیقه بازی کردند. ما بدشانس هم هستیم که بعد از بازی یکشنبه باید پنج‌شنبه هم بازی کنیم. به نظر می‌رسد که کسی در سری A من را دوست ندارد!

مشاهده این خبر در سایت مرجع