آواربرداری ۴۸ ماهه پرسپولیس از انصاری‌فرد!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 558886 4 ماه قبل 207

به گزارش “ورزش سه”، در تازه‌ترین اتفاق مشخص‌شده که بوژیدار رادوشویچ به علت عدم پرداخت مالیات از سوی پرسپولیس، توانسته پنجره این تیم را در فیفا پرداخت کند و مانع از نقل و انتقالات سرخابی‌ها شود.

این محرومیت در واقع به این دلیل است که انصاری‌فرد در زمان امضای قرارداد جدید با رادوشویچ مالیات او را متقبل شد تا پرسپولیس این‌چنین دچار مشکل شود.

البته این کوچک‌ترین مشکلی است که انصاری‌فرد برای پرسپولیس به وجود آورده است. اصل ماجرا به قرارداد سه ساله یک میلیون یورویی با رادو برمی‌گردد که پرسپولیس را وارد بحران عمیقی کرد.

علاوه‌بر این در دوران مدیرعاملی کوتاه او، پرسپولیس با کالدرون قطع‌همکاری کرد تا سرخ‌پوشان حدود ۸۰۰ هزار دلار به این سرمربی آرژانتینی و دستیارانش پرداخت کنند.

1789205

همچنین پرسپولیس در دوران انصاری‌فرد با استوکس و اوساگوآنا قرارداد امضا کرد که استوکس بلافاصله با ترک اردوی سرخ‌پوشان مبلغ هنگفتی را دریافت کرد.

همچنین پرسپولیس با او متعهد شد که شش میلیارد تومان برای رضایتنامه یحیی به باشگاه پدیده پرداخت کند که در زمستان ۱۳۹۸ عدد بزرگی محسوب می‌شد. جالب اینکه او نتوانست این تعهد خود را پرداخت کند.

همه این موارد بخشی از اتفاقاتی است که در دوران کوتاه مدیرعاملی انصاری‌فرد رقم خورد و باعث شده تا همین حالا آوار برداری از این دوران عجیب ادامه داشته باشد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع