اتمام تشریفات قانونی پرونده ترور سردار سلیمانی/ اعلام زمان برگزاری اولین جلسه دادگاه

منبع :  دنیای اقتصاد دسته بندی : اقتصاد و بورس کد خبر : 556138 4 ماه قبل 171

آیت الله نورمفیدی در این دیدار با قدردانی از تلاش های قوه قضاییه و دادگستری کل استان گلستان، گفت: با پیگیری های دستگاه قضایی در گلستان، موانع حقوقی طرح های بزرگی مانند مجتمع پتروشیمی، جزیره آشوراده، موج های آبی گنبدکاووس و مجتمع تجاری زرین گل که سالها بر زمین مانده بود، مرتفع شده است.

کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر نیز در این دیدار، اقدامات قوه قضاییه در سطح داخلی و بین المللی برای پیگیری پرونده‌ ترور سردار سلیمانی را تشریح کرد و گفت: تمامی تشریفات قانونی پرونده ترور سردار شهید سلیمانی به اتمام رسیده و پرونده وارد فاز رسیدگی قضایی شده و اولین جلسه دادگاه، اوایل سال آینده برگزار می شود.

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان هم در این دیدار بخشی از اقدامات دادگستری استان در به سرانجام رساندن پرونده های مهم و کثیرالشاکی را تشریح کرد و گفت: بر حل موانع حقوقی پرونده‌های مهم، اهتمام جدی داریم و در نتیجه تلاش های شبانه روزی، اکثر پرونده های کثیرالشاکی استان به سرانجام مطلوب رسیده است.

خبر مرتبط
واکنش رهبر انقلاب به خبر شهادت سردار سلیمانی چه بود؟
واکنش رهبر انقلاب به خبر شهادت سردار سلیمانی چه بود؟

مهدی فضائلی نوشت: سحرگاه ۱۳ دی ۹۸، حاج آقا مجتبی یادداشتی را حاوی خبر شهادت حاج قاسم به حضرت آقا که در حال عبادت بوده‌اند، می‌رسانند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع