اجاره خودرو ارزان در کیش

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 43296 2 سال قبل 215

راهنمای اجاره خودرو ارزان در کیش

جزیره کیش جذابیت زیادی دارد و به دلیل داشتن جاذبه‌های متنوع و سرگرمی‌های گوناگون، سالانه از گردشگران و مسافران بسیاری میزبانی می‌کند. این جزیره استان هرمزگان چون نگین در آب‌های نیلگون خلیج فارس می‌درخشد و در آن آب و هوای گرم و مرطوب، با داشتن انواع و اقسام تفریحات دریایی و غیر آبی، گردشگران را از اقصی نقاط ایران به سمت خود جذب می‌کند. کافیست شما هم اهل سفر باشید؛ پس به راحتی می‌توانید با شرکت در تور ارزان کیش و یا تهیه یک بلیط چارتر ، به این جزیره دوست داشتنی واقع در جنوب کشور سفر کنید. حتما در عکس کیش دیده‌اید که لذت رانندگی در خیابان‌های چراغانی، چقدر مورد استقبال مسافران و گردشگران علاقه‌مند به  اجاره خودروهای لوکس و یا اجاره خودرو ارزان در کیش قرار گرفته است. به نوعی که اکثر مسافرانی که پا به این جزیره مرجانی ایران می‌گذارند، حتما در برنامه گردشگری خود به یکی از مراکز رنت خودرو در کیش هم مراجعه می‌کنند تا بتوانند با اجاره خودرو مورد نظرشان، لحظاتی سرشار از تفریح و هیجان بسازند و خاطرات فراموش نشدنی رقم بزنند.

 

اجاره خودرو ارزان در کیش

چرا در سفر به کیش به فکر اجاره خودرو ارزان باشیم ؟

همانگونه که میدانید جزیره کیش یک جزیره لوکس با تفریحات گران است و مسافران چون به سختی می‌توانند خودروی شخصی‌شان را به کیش ببرند باید برای رفت و آمد در آن از گزینه‌های مختلفی چون تاکسی‌های زرد و یا تاکسی‌های سفید رنگ که برای راحتی مسافران در جزیره تعبیه شده اند استفاده کنند. این تاکسی‌ها هر کدام نرخ مصوبه دارند برای مثال تاکسی‌های به رنگ زرد ارازان‌تر از تاکسی‌های سفید رنگ هستند و در هر نقطه از کیش، مسافران را جا به جا می‌کنند. تاکسی‌های کیش به صورت خطی در جزیره فعالیت می‎‌کنند و با استفاده از کیلومتر شمارها، هزینه‌های جا به جایی مسافر که در برخی موارد گران و گاهی مقرون به صرفه هستند مشخص می‌کنند. چون تاکسی‌‎های زرد رنگ کیش ارزان‌تر هستند معمولا مسافران ترجیح می‌دهند که برای گشت و گذار در کیش از همین تاکسی‌ها استفاده کنند تا بتوانند هزینه سفر را کاهش بدهند. اما در این میان مسافرانی هم هستند که تمایل دارند برای راحتی و آسایش خود و همراهانشان به دنبال اجاره خودرو ارزان در کیش بروند و جدا از صرفه جویی در زمان و هزینه‌های بالا جهت جا به جایی با تاکسی‌ها، لذت رانندگی در خیابان‌های آرام جزیره را هم تجربه کنند. کیش یک منطقه آزاد است و به همین دلیل انواع و اقسام خودروهای آمریکایی، ژاپنی، ایتالیایی، کره‌ای و … در آن تردد می‌کنند که اجاره هر کدام از آنها می‌تواند آرزوی سواری با ماشین دلخواه شما را برای چند روز هم که شده به واقعیت تبدیل کند. هزینه رنت خودرو در کیش متفاوت است و از شبی ۷۰۰ تا شبی ۳۰ میلیون تومان با توجه به نوع ماشین تغییر می‌کند. پس انتخاب ماشین و هزینه برای رنت آن کاملا به شخص خود شما بستگی دارد و مبلغ ذکر شده از سوی شرکت رنت خودرو بر مبنای اجاره یک روز (۲۴ ساعت) تعیین می‌شود. اما اجاره خودرو ارزان در کیش برای مسافرانی که تصمیم دارند چند روزی با خیال راحت در جزیره بگردند بسیار مقرون به صرفه است؛ به نوعی که اجاره ماشین ایرانی در تهران بسیار گران تر از کیش است اما با همین مبلغ مسافر می‌تواند یک خودرو خارجی رنت کند و از گردش در جزیره لوکس ایرانی، لذت ببرد و خاطره بسازد. پس اگر شما هم تصمیم سفر دارید پیشنهاد می‌کنیم با اجاره خودرو خارجی در کیش، لذت سفر را برای خود و همراهانتان دو چندان کنید و خاطرات خوشی از سفر برای خود به ثبت برسانید.

 

شرایط کرایه خودرو در کیش

شرایط اجاره ماشین در کیش

اگر  تصمیم به اجاره خودرو ارزان در کیش  دارید باید یادآور باشیم که در این جزیره، به این دلیل که جز مناطق آزاد و بین‌المللی شناخته می‌شود خودرو ارزان ایرانی وجود ندارد و تمامی خودروها، در رده لوکس قرار دارند و می‌توانند با توجه به مقدار هزینه‌ای که در نظر دارید مناسب و مقرون به صرفه باشند. به همین دلیل ماشین سواری در کیش و رانندگی با ماشین‌های لوکس در این جزیره زیبا و آرام، قطعا رنگ متفاوتی به سفر شما می‌بخشد و برای مدت‌های مدید در ذهنتان به یادگار می‌ماند . شما برای اجاره ماشین در کیش، به یک قرارداد رسمی ما بین شرکت رنت خودرو و شخص اجاره کننده نیاز دارید. قراردادی که طی آن، شخص اجاره کننده در یک مدت تعیین شده ، ماشین مورد نظرش را از شرکت‌های رنت خودرو، اجاره می‌کند؛ لازم به ذکر است که این شخص باید پس از پایان مدت اجاره، ماشین را به شرکت بازگرداند. همچنین برای اجاره خودرو یک سری شرایط وجود دارد که تمامی آن‌ها در قرارداد رسمی ذکر می‌شود. به‌طور مثال پرداخت وجه ضمانت بابت رنت خودرو که پس از بازگرداندن ماشین، کل مبلغ به فرد اجاره کننده عودت می‌شود.
مدارک لازم برای اجاره ماهیانه خودرو در کیش
بعد از مراجعه به یک شرکت معتبر رنت خودرو، باید یک سری مدارک برای اجاره ماشین به شرکت ارائه کنید که در ادامه عنوان می‌کنیم :
• گواهینامه معتبر رانندگی گواهینامه  ( گواهینامه شما باید دارای اعتبار باشد)
• کارت ملی
• شرایط سنی (داشتن حداقل ۲۰ سال سن برای اجاره خودرو الزامیست)
• امانت گذاشتن مبلغ ۳ تا ۲۰ میلیون وجه نقد یا چک برای ضمانت
• پرداخت کل مبلغ یک روز اجاره ماشین مورد نظر
• پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار تومان بابت ضمانت خلافی. (به این صورت که باید مبلغ مشخص شده‌ای مابین صاحب خودرو  و رنت کار به حساب شرکت اجاره خودرو واریز گردد. سپس بعد از تحویل خودرو و متخلف نبودن، این مبلغ در عرض کمتر از ۱ ماه به حساب  شخص اجاره کننده باز گردانده می‌شود.)

پس از ارائه تمامی این موارد، یک قرارداد بین شرکت کرایه خودرو بدون راننده و شخص اجاره کننده تنظیم خواهد شد، که باید از این قرارداد تا زمان تحویل خودرو نگهداری کنید.

نوشته اجاره خودرو ارزان در کیش اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع