اجاره روزانه ویلا، کلبه چوبی و سوئیت در کلاردشت از سایت لوکس ویلا

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 40880 2 سال قبل 295

کلاردشت شهری سرسبز و دیدنی آب و هوای جذاب و دلنشین است که در گذشته، تنها یک روستا بود اما به لطف طبیعت زیبا، به یکی از محبوب ترین مقاصد بکر و فوق العاده بخصوص پایتخت نشین ها جهت سپری کردن اوقات فراغت خود تبدیل شد و رشد و توسعه روستا، کلاردشت را به شهری دیدنی و توریستی تبدیل کرد بطوریکه امروزه، گردشگری به یکی از مهم ترین قطب های درآمد مردم منطقه تبدیل شده است. در این شهر جذاب و دیدنی، اقامتگاه های بسیاری وجود دارد تا امکان اقامت برای گردشگران را فراهم کند اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، اجاره ویلا در کلاردشت به یکی از چالش های بزرگ گردشگران تبدیل خواهد شد.

 

نگاهی به کلاردشت

کلاردشت از جمله شهرهای جنگلی استان مازندران است که در بخش غربی استان واقع شده و گردشگران بخصوص پایتخت نشین ها برای دسترسی به این شهر، می بایست وارد جاده چالوس شوند تا در شهر مرزن آباد، مسیر دسترسی به کلاردشت را مشاهده کنند اما همواره در صورتیکه حوصله رانندگی را دارید، پیشنهاد می کنیم جاده چالوس را ادامه داده و در شهر چالوس، راهی متل قو شوید چراکه در نزدیکی متل قو، شهری با نام عباس آباد وجود دارد و در جنوب این شهر هم مسیر دیگری برای دسترسی به کلاردشت وجود دارد اما جاده عباس آباد به کلاردشت، یکی از زیباترین مسیرهای استان مازندران بوده و از بسیار سرسبز و دلنشین می باشد.

کلاردشت شهری در ارتفاع ۱۱۰۷ متری از سطح دریا است که فاصله قابل توجهی از دریا داشته و به لطف این موضوع، شاهد آب و هوایی جذاب و دلنشین در منطقه هستیم بطوریکه در روزهای گرم سال، آب و هوایی خنک و در روزهای سرد سال، هوایی بسیار سرد و سوزناک بر منطقه حاکم خواهد بود. کلاردشت بطورکلی از ۳۹ روستا و آبادی تشکیل شده که معروف ترین آن ها، حسن کیف، مرکز شهر کلاردشت است چراکه حسن کیف بزرگترین منطقه کلاردشت بوده و اکثر امکانات و خدمات رفاهی هم در این شهر قرار دارد. لازم به ذکر است گردشگران همواره برای اجاره ویلا در کلاردشت به سراغ بهترین اقامتگاه های حسن کیف می روند.

 

اجاره ویلا در کلاردشت و هر آنچه که باید بدانید

سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر ایران و بخصوص پایتخت، به کلاردشت سفر می کنند تا خاطرات جذابی را از طبیعت گردی و گشت و گذار در میان جاهای دیدنی کلاردشت برای خود رقم بزنند. به لطف این موضوع، در نقاط مختلف کلاردشت شاهد ساخت و ساز انواع ویلا و اقامتگاه هستیم که به صورت روزانه اجاره داده می شوند تا گردشگران، مشکلی از بابت اقامت نداشته باشند. در این شهر، تنوعی از سوئیت های ارزان قیمت، ویلاهای عادی، اقامتگاه های لوکس و مجهز به استخر و غیره مشاهده می شود تا پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد اما همواره در روزهای آخر هفته، تعطیلات چند روزه و بخصوص روزهای گرم سال، اجاره روزانه ویلا در کلاردشت به یکی از چالش های بزرگ گردشگران تبدیل خواهد شد.

همانطور که میدانیم، اکثر گردشگرانی که به کلاردشت سفر می کنند، طبیعت گردان هستند و همچنین در میان طبیعت گردان هم افراد بسیاری به دنبال اقامتگاه های ارزان قیمت بوده و میخواهند بخش قابل توجهی از بودجه در نظر گرفته شده را برای طبیعت گردی و گشت و گذار صرف کنند. اجاره سوئیت در کلاردشت و انتخاب بهترین اقامتگاه میان سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه، دو خوابه و غیره، بهترین گزینه خواهد بود و همچنین در صورتی که به دنبال امکانات بیشتر هستید، اجاره روزانه ویلا در کلاردشت و جستجو در میان ویلاهای عادی و خوش قیمت می تواند انتخاب مناسبی باشد.

اجاره ویلا استخردار در کلاردشت

درکنار طبیعت گردان، گردشگرانی هم هستند که میخواهند چند روزی در یکی از ویلاهای لوکس و با امکانات جذاب اقامت داشته و از آب و هوا و چشم انداز بی نظیر منطقه، بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند. همواره  در نظر داشته باشید در کلاردشت هم مانند سایر شهرهای توریستی دیگر، ویلاهای استخردار جزء محبوب ترین اقامتگاه ها به شمار می روند و به طبع آن، از نرخ اجاره روزانه به مراتب بیشتری هم برخوردار هستند.

گردشگرانی که قصد اجاره ویلا استخردار در کلاردشت را دارند در نظر داشته باشند اکثر ویلاهای استخردار کلاردشت در شهر حسن کیف هستند و تعداد محدودی از آن ها در روستاها و مناطق دیگر منطقه واقع شده اند و بطور کلی، تعداد ویلاهای استخردار در کلاردشت محدودتر از سایر اقامتگاه ها بوده و پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر اقدام کنید.

 

اجاره ویلا در دهکده مازیچال

یکی از معروف ترین مناطق ییلاقی در کلاردشت که مقصد جذاب اکثر گردشگران می باشد، دهکده مازیچال است. این دهکده در ارتفاع قابل توجهی از سطح دریا قرار دارد و گردشگران در این منطقه شاهد پدیده اقیانوس ابرها هستند. دهکده مازیچال برای طبیعت گردی و لذت بردن از دشت های سرسبز، مقصد بی نظیری خواهد بود اما برای اجاره ویلا در دهکده مازیچال کلاردشت همواره در نظر داشته باشید تعداد اقامتگاه های منطقه بسیار محدود هستند و به لطف این موضوع، اکثر گردشگران با خود چادرهای مسافرتی می برند.

از دیدنی های کلاردشت غافل نشوید

اکثر گردشگران تصور می کنند سفر به کلاردشت تنها به کوهنوردی و گشت و گذار در میان دشت های سرسبز منطقه ختم می شود اما در میان جاهای دیدنی کلاردشت، مناطق بسیار جذابی وجود دارد که شاید کمتر کسی از آن ها بازدید کرده باشد و بی شک، بهترین خاطرات سفر به کلاردشت تنها با بازدید از دیدنی های منطقه رقم خواهد بود. از معروف ترین و بهترین جاهای دیدی کلاردشت می توان به روستای هریجان، دکده مازیچال، علم کوه، روستای سیاه بیشه، دریاچه ولشت، مرداب دیوک، کاخ اجابت، جنگل آزو و غیره اشاره کرد.

چرا لوکس ویلا، بهترین راه برای اجاره روزانه انواع اقامتگاه در کلاردشت است؟

در سایت لوکس ویلا، گردشگران با تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها در کلاردشت و سایر شهرهای توریستی کشور روبرو خواهند شد چراکه لوکس ویلا سعی داشته با جمع آوری انواع اقامتگاه ها، پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد و همچنین، تنها با یک تماس، از کارشناسان سایت بهترین ویلاها متناسب با بودجه و سلیقه، با قیمت های بسیار مناسب و کاملاً ضدعفونی شده را دریافت خواهید کرد.

نوشته اجاره روزانه ویلا، کلبه چوبی و سوئیت در کلاردشت از سایت لوکس ویلا اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع