اجرای Steam در تسلا – ایلان ماسک وعده می‌دهد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 284259 1 سال قبل 240

همانطور که می‌دانید، یکی از جنبه‌های مهم ماشین‌های الکتریکی، فراهم کردن سرگرمی‌های درون ماشین است و شرکت تسلا هم در این زمینه قوی ظاهرا شده و طیف زیادی از سرگرمی‌های متنوع را به سرنشین خود ارائه می‌کند. اما ظاهرا ایلان ماسک هنوز هم راضی نشده و می‌خواهد چیزهای بیشتری را در ماشین الکتریکی خود جا دهد که اجرای Steam در تسلا یکی از آن‌هاست.

  • اسکن چاله و تنظیم خودکار سیستم تعلیق در خودروهای الکتریکی تسلا اضافه شدند
  • افزایش درآمد تسلا به برکت نسخه بتای خودران کامل FSD

جزئیات اجرای Steam در تسلا

تسلا به دنبال گسترش مجموعه بازی‌های درون خودروی خود است و در این مرحله می‌خواهد این کار را با اضافه کردن پلتفرم Steam انجام دهد. تمام این خبرها از جایی شروع شد که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در پاسخ به یک توییت گفت که این شرکت «در حال پیشرفت در روند یکپارچه‌سازی Steam» است و ما می‌توانیم انتظار یک نسخه نمایشی را «احتمالاً ماه آینده» داشته باشیم.

تسلا در حال حاضر تعداد زیادی بازی را از طریق تسلا آرکید داخلی مانند Cuphead و Sonic the Hedgehog 1 ارائه می‌کند، اما افزودن ویترین دیجیتالی پلتفرم Steam می‌تواند به کاربران امکان دسترسی به سرگرمی‌های بسیار بیشتری را بدهد. البته که ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این ادغام تا آنجا پیش می‌رود که به کاربران این اجازه را بدهد که در حالی که در ماشین خود نشسته‌اند، در Steam خرید کنند. اصلا از این‌ها گذشته، آیا بازی‌هایی وجود خواهد داشت که تسلا نتواند از آن پشتیبانی کند؟

 اجرای Steam در تسلا - ایلان ماسک وعده می‌دهد

ایلان ماسک هنوز به وعده‌های خود مبنی بر آوردن Cyberpunk 2077 و The Witcher به خودروهای جدیدتر مدل S و X که مجهز به پردازنده AMD Ryzen و پردازنده گرافیکی مجزای AMD RDNA 2 هستند، عمل نکرده است. اما یکپارچگی احتمالی Steam می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک‌تر شدن تسلا به هدف خود باشد.

در ماه فوریه، ماسک در توییتی اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی یک مورد کلی برای کار کردن بازی‌های Steam بر روی تسلا در مقابل عناوین خاص است. این بدان معناست که ماسک احتمالاً به دنبال عرضه عناوین سطح بالا از طریق یکپارچه سازی Steam است، نه به عنوان بازی‌های فردی.

تسلا سال گذشته پس از مخالفت با سیاست‌های خود مورد انتقاد قرار گرفت. این سیاست‌ها ابتدا به رانندگان اجازه داد تا فقط در حالتی که ماشین‌شان پارک شده باشد، بازی کنند و سپس با دور زدن تأییدیه ایمنی، به رانندگان اجازه داد در هنگام حرکت خودرو هم بازی کنند. تسلا پس از مواجهه با انتقاد از سوی اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA)، از این تغییر عقب نشینی کرد و یک بار دیگر از بازی کردن در حین رانندگی جلوگیری کرد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع