احتمال رونمایی از بسته‌الحاقی بازی Hi-Fi Rush در شوکیس ایکس باکس

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 487675 10 ماه قبل 135

کاربران پلتفرم «استیم» (Steam) امروز متوجه تغییراتی در صفحه بازی Hi-Fi Rush در فروشگاه «استیم» شده‌اند. این تغییر ممکن است به رونمایی از اولین بسته‌الحاقی این بازی در شوکیس «ایکس باکس» (Xbox Showcase) اشاره داشته باشد.

بازی Hi-Fi Rush به صورت غیرمنتظره در اوایل سال 2023 برای پلتفرم‌های PC و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) منتشر شد. این بازی در زمان عرضه با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و طرفداران استودیو «تانگو گیم‌ورکز» (Tango Gameworks) همراه بود. اکنون صفحه SteamDB ده اچیومنت جدید برای بازی Hi-Fi Rush فهرست کرده است که احتمالاً خبر از عرضه اولین DLC از این بازی را می‌دهد.

بسته‌الحاقی بازی Hi-Fi Rush

پیش‌بینی کاربران از معرفی بسته‌الحاقی بازی Hi-Fi Rush در رویداد Xbox

بسیاری از طرفداران معتقد هستند اولین بسته‌الحاقی از بازی Hi-Fi Rush در طی همایش ایکس‌ باکس (Xbox Showcase) معرفی می‌شود. گفتنی است این همایش در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد 1402) برگزار می‌شود. با این حال، استودیو Tango Gameworks هنوز نسبت به این احتمال واکنشی نشان نداده است. ماه گذشته، بسیاری از کارشناسان ادعا کردند بازی Hi-Fi Rush نتوانسته است فروش قابل‌توجهی را برای پلتفرم Xbox به دست آورد.

اکنون، «آرون گرینبرگ» (Aaron Greenberg)، مدیر بخش مارکتینگ ایکس باکس در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد بازی Hi-Fi Rush یک موفقیت غیرمنتظره برای بازیکنان و مایکروسافت بوده است و توانسته انتظارات را برآورده کند. به گفته «بتسدا» (Bethesda)، این بازی تا پایان ماه فوریه موفق شد بیش از دو میلیون بازیکن جذب کند و یک ماه پس از عرضه، حدود ده هزار کاربر در پلتفرم Steam آن را تجربه کردند.

  • نظرسنجی کپکام در مورد بازسازی‌های مورد علاقه کاربران از مجموعه Resident Evil
  • نارضایتی مدیران مایکروسافت از عملکرد ایکس باکس؛ فروش ضعیف بازی Hi-Fi Rush
مشاهده این خبر در سایت مرجع