احتمال عرضه بازی Hellblade 2 برای کنسول PS5 وجود دارد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590757 1 هفته قبل 114

رسانه The Verge ادعا می‌کند که در صورت موفقیت بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) احتمال انتشار این اثر را برای کنسول «پلی استیشن 5» (PS5) در نظر می‌گیرد. این بازی در تاریخ 1 خرداد برای کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC منتشر می‌شود.

زمانی که مایکروسافت به دنبال ایجاد تغییرات بزرگ در تجارت «ایکس باکس» (Xbox) است، شایعات مختلف پیرامون عرضه بازی‌های انحصاری این کنسول برای سایر پلتفرم‌های رقیب شنیده می‌شود. یکی از این عناوین، بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از سوی استودیو «نینجا تئوری» (Ninja Theory) است. اکنون «تام وارن» (Tom Warren) از رسانه «ورج» (The Verge) ادعا می‌کند که این بازی شاید راهی کنسول PlayStation 5 نیز شود.

بازی Hellblade 2 برای PS5

شایعه داغ؛ بررسی ایده عرضه بازی Hellblade 2 برای کنسول PS5

با این حال، «وارن» تضمینی در مورد موفقیت قاطع بازی Hellblade 2 در بازار نمی‌دهد. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که ممکن است استودیو Ninja Theory به سرنوشت استودیوهای تعطیل‌شده «تانگو گیم‌ورکز» (Tango Gameworks)، «آرکین آستین» (Arkane Austin)، «آلفاداگ گیمز» (Alpha Dog Games) و «راندهاوس گیمز» (Roundhouse Games) دچار شود. متاسفانه بازی آنلاین چندنفره Bleeding Edge از «نینجا تئوری»، طبق انتظارات عمل نکرد و کمتر از یک‌سال، پشتیبانی از این بازی به طور کامل متوقف شد.

در پایان، بازی «هل‌بلید 2» در تاریخ 1 خرداد (21 می 2024) برای کنسول نسل حاضر Xbox Series X/S و پلتفرم PC عرضه می‌شود. کمپین تبلیغاتی پیش از عرضه بازی از این هفته آغاز شده است. شما می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی مذکور را در لینک زیر مطالعه فرمایید. گفتنی است استودیو Ninja Theory روی بازی Project: Mara کار می‌کند که یک اثر ترسناک تجربه‌گرا و تک‌لوکیشنی است و از گرافیک واقع‌گرایانه‌ای برخوردار می‌شود.

  • استودیو نینجا تئوری تصویر جدیدی از بازی Hellblade 2 منتشر کرد
  • اعلام مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Senua’s Saga: Hellblade II
  • تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 مشخص شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع