احتمال موافقت توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک برای انتقال مالکیت تا پایان امروز

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 229962 2 سال قبل 114

این روزها پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید و خصوصی سازی توییتر به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است. با این که چندی پیش در نتیجه این درخواست ماسک، توییتر پیشنهاد او را رد کرد؛ اما، به نظر می‌رسد امروز شرایط متفاوت است. طبق گزارش‌ها، احتمال موافقت توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک برای انتقال مالکیت تا پایان امروز وجود دارد و ممکن است معامله 43 میلیارد دلاری به زودی نهایی شود. در ادامه با جزییات این خبر همراه ما باشید.

  • عضویت ایلان ماسک به هیئت مدیره توییتر و علاقه او برای تغییرات
  • تاریخچه ویرایش توییت به برنامه توییتر اضافه خواهد شد
  • خرید سهام توییتر توسط ایلان ماسک او را به بزرگترین سهامدار این شرکت تبدیل کرد

احتمال موافقت توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک

احتمال موافقت توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که «توییتر» (Twitter) پیشنهاد خرید 43 میلیارد دلاری «ایلان ماسک» (Elon Musk) را اواخر امروز می‌پذیرد. بر اساس گزارش «بلومبرگ» (Bloomberg)، منابع آگاه خبر داده‌اند که این شرکت رسانه‌های اجتماعی در حال انجام آخرین مذاکرات با ماسک برای معامله 43 میلیارد دلاری است. ظاهرا توییتر در حال نهایی کردن شرایط است و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، این معامله می‌تواند امروز تکمیل شود. در پایین می‌توانید توییت اخیر بلومبرگ در این باره را مشاهده کنید:

خرید توییتر توسط ایلان ماسک

علاوه بر این «وال استریت ژورنال» (Wall Street Journal) نیز گزارش می‌دهد که مدیر توییتر و ماسک روز یکشنبه برای بحث در مورد پیشنهاد مدیرعامل تسلا و اسپیس اکس با یکدیگر ملاقات کردند. گزارش WSJ که در تاریخ 4 اردیبهشت 1401 (24 آوریل 2022) منتشر شد، حاکی از آن بود که هیچ تضمینی برای دستیابی به توافق وجود ندارد؛ اما، امروز به نظر می‌رسد منابع بلومبرگ ادعا می‌کنند که این معامله واقعا انجام خواهد شد.

پیشینه حضور ماسک در توییتر

باید بگوییم با توجه به پیشینه حضور ماسک در توییتر، این موافقت به دنبال آن اتفاق افتاده است که توییتر یک «طرح حقوق سهامداران» را در تلاش برای جلوگیری از پیشنهاد عظیم ماسک تنظیم کرد. در آن زمان، این نقطه اوج یک سری رویدادها بود و زمانی که ماسک بیش از 9 درصد از سهام توییتر را خریداری کرد و به بزرگ‌ترین سهامدار این رسانه اجتماعی تبدیل شد، آغاز شد. سپس به او یک کرسی در هیئت مدیره توییتر پیشنهاد شد؛ اما، ماسک این پیشنهاد را رد کرد. اقدام بعدی او پیشنهاد خرید کل شرکت به مبلغ 54.20 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی بود.

در نهایت باید گفت که اکنون احتمال موافقت توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک مطرح است و باید منتظر خبرهای بعدی در این زمینه باشیم. با دیگر اخبار ما همراه باشید.

نظر شما درباره احتمال موافقت توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک چیست؟ آیا این معامله در نهایت انجام خواهد شد؟ نظرات و تحلیل‌هایتان را درباره آینده پیش‌روی این شبکه اجتماعی با ما به اشتراک بگذارید.

  • ممنوعیت انتشار تبلیغات انکار کننده تغییرات اقلیمی توسط توییتر
  • تاریخچه ویرایش توییت به برنامه توییتر اضافه خواهد شد
  • قابلیت ویرایش توییت در اکانت‌های پولی توییتر خواهد آمد
مشاهده این خبر در سایت مرجع