احمق‌ها همه‌جا هستند!/ ستاره‌ای که از دست هواداران شاکی شد

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 589625 2 هفته قبل 115

اتلتیکومادرید روز شنبه سه امتیاز بزرگ برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد و نزدیکترین حریفش اتلتیک بیلبائو را با نتیجه ۳-۱ در سیویتاس متروپولیتانو شکست داد. اما حادثه‌ای ناخوشایند مربوط به نیکو ویلیامز که مورد آزار نژادپرستانه بخشی از هواداران خانگی قرار گرفت، بازی را به حاشیه برد.

این اتفاق در نیمه اول رخ داد و باعث وقفه دو دقیقه‌ای در بازی شد و مسئولان مربوطه تلاش می‌کردند تا اوضاع را تحت کنترل بگیرند. ویلیامز به این توهین‌ها به بهترین شکل پاسخ داد و خیلی زود گل زد و مقابل همان قسمت از جایگاه هواداران که مورد آزار کلامی قرار گرفته بود، جشن گرفت.

به گزارش مارکا، ویلیامز پس از پایان بازی در مورد این حادثه گفت: «رفتم کرنر بزنم که صدای میمون شنیدم. تعداد کمی از هواداران این کار را می‌کردند. این احمق‌ها همه جا هستند. امیدوارم این موضوع کم کم تغییر کند. من با خشم و عصبانیت به سمتشان رفتم تا برای گلی که زدم جشن بگیرم. طبیعی نیست که به خاطر رنگ پوستت به تو توهین شود.»

سالهاست که نژادپرستی تبدیل به مشکلی جدی در فوتبال اسپانیا شده است. همه باشگاه‌ها، از جمله اتلتیکو مادرید، باید اقداماتی قاطع در جهت جلوگیری از نژادپرستی انجام دهند تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات در فوتبال نباشیم.

بیشتر بخوانید: اتلتیکومادرید ستاره‌اش را از دست نمی‌دهد

مشاهده این خبر در سایت مرجع