اخذ اقامت سوئد بدون نیاز به وکیل

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 40877 2 سال قبل 128

بشر در هر نقطه از جهان که متولد شود تمام طول زندگی خود را در پی رسیدن به آرامش سپری می‌کند. گاهی افراد آرامش زندگی خود را در مهاجرت به نقطه دیگری می بینند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. در بین کشورهایی که بیشترین متقاضی برای مهاجرت را دارند، سوئد حرف اول را می‌زند چون تمام شرایط آن برای یک زندگی آرام ایده آل است. سوئد کشوری در اروپا است که از لحاظ دارا بودن شرایط اقتصادی، فرهنگی، رفاهی و اجتماعی رتبه اول در جهان را دارد. از این رو بسیاری از افراد در سراسر جهان در پی گرفتن اقامت سوئد هستند. مهاجرت به سوئد راه‌های مختلفی دارد و هر شخص می‌تواند با توجه به شرایط منحصر به فرد خود  از طریق راه‌های مختلفی اقامت سوئد را دریافت کند و برای مدت مشخصی با تمام امکانات رفاهی در این کشور زندگی کند.

نکته مهمی که در خصوص گرفتن اقامت سوئد مطرح می‌شود این است که متقاضیان ابتدا باید شهروندی این کشور را دریافت کنند و بعد از مدتی اقامت آن را أخذ کنند. بنابراین مشخص است که گرفتن اقدامت این کشور پروسه‌ای زمان بر است. بر اساس آن افراد بعد از ۵ سال از مهاجرت می‌توانند اقامت خود را أخذ کنند. مسئله اینجا است که آیا می‌توان بدون وکیل اقامت سوئد را أخذ کرد؟ پاسخ مثبت است. هر چند وجود وکیل باعث پیشرفت سریع‌تر کارهای مهاجرت می‌شود اما اگر زمان دارید می‌توانید با صرف وقت و بدون وکیل قوانین مهاجرت به سوئد را بیاموزید. قبل از هر چیزی باید روش‌های مهاجرت به این کشور را بیاموزید  و راه و روش درست را انتخاب کنید. سپس باید شرایط و مدارک لازم را متناسب با راهی که در پیش گرفته‌اید آماده کنید. این که کدام راه مهاجرت مناسب است کاملاً به شرایط شما بستگی  دارد.

 

چگونه اقامت سوئد را به دست آوریم؟

کشور سوئد نیز مانند سایر کشورها راه‌های مختلفی را برای أخذ اقامت پیش روی متقاضیان آن قرار داده است و افراد به شیوه‌های گوناگونی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج و غیره می‌توانند وارد عمل شوند و سپس با گرفتن ویزای سوید پروسه مهاجرت و اقامت به این کشور را صد درصدی کنند. در ادامه شرایط مناسب برای أخذ اقامت سوئد را بررسی می‌کنیم.

 

اقامت سوئد

 

  • شرایط کاری: این روش جزو پرطرفدارترین شیوه‌های گرفتن اقامت است. کشور سوئد شرایط و مزایای شغلی بسیار ایده آلی برای شهروندان خود فراهم کرده است. در این کشور هیچ تبعیضی بین کارکنان مختلف دیده نمی‌شود حتی اگر این افراد از ملیت‌های دیگر باشند. پرداخت حقوق مناسب، بیمه درمانی و غیره جزو ابتدایی‌ترین ویژگی‌های هر شغل در این کشور است. به دلیل شرایط اقتصادی مناسب نرخ بیکاری در سوئد بسیار پایین است و بازار کار در آن عالی است. از این رو موقعیت خوبی در انتظار ایرانیان مهاجر این کشور است.
  • شرایط تحصیلی: کشور سوئد شرایط تحصیلی بسیار مناسبی را برای محصلین این کشور فراهم کرده است. تمام دانشگاه‌ها و مدارس سوئد از لحاظ کیفیت آموزشی در سطح بالایی قرار دارند. به همین دلیل افراد از سراسر جهان در پی گرفتن اقامت سوئد برای تحصیل عالی در این کشور هستند. نکته مهم در خصوص تحصیل در این کشور این است که افراد باید به زبان سوئدی یا انگلیسی مسلط باشند. در ضمن افراد می‌توانند در کنار تحصیل کار کنند و با أخذ مدرک فنی موقعیت‌های شغلی مناسبی به دست آورند.
  • شرایط سرمایه گذاری: شرایط اقتصادی مناسب در این کشور زمینه را برای سرمایه گذاری فراهم کرده است. از این رو افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند می‌توانند با تأسیس شرکت، کارآفرینی، خود حمایتی و روش‌های دیگر برای رسیدن به هدف خود اقدام کنند. اگر این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، می‌توانید به مدت دو تا چهار سال اقامت سوئد را داشته باشید.
  • شرایط ازدواج: ازدواج از مهم‌ترین روش‌های گرفتن اقامت در این کشور است و برای ان شروط خاصی در نظر گرفته شده است. در این روش متقاصی باید با یک شهروند سوئدی ازدواج کند و اداره مهاجرت نیز باید حقیقی بودن ازدواج را تأیید و ثبت کند. از طرفی متقاصی باید بداند که این ازدواج با شهروند سوئدی باید حداقل دو سال طول بکشد و در این مدت نیز نباید هیچ تنش یا مشکلی بین زوجین دیده شود. علاوه بر آن متقاصی اقامت باید تمکن مالی برای تأمین مخارج زندگی خود و همسرش را داشته باشد و باید بتواند زندگی ایده آلی را فراهم سازد. با توجه به این که مخارج در این کشور نسبت به سایر کشورها بالا است، باید حتماً تمام جوانب برای ازدواج سنجیده شود.

نکته: از آن‌جا که شرایط زندگی در این کشور از هر جهتی مناسب است، بیشتر افراد به فکر أخذ اقامت سوئد به صورت دائم هستند. در این بین افرادی که شرایط اقامت دائم را ندارند می‌توانند اقامت بلند مدت این کشکر را دریافت کنند. ویزای بلند مدت سوئد به مدت ۶ سال  اعتبار دارد. سوئدی‌ها برای آزادی، برابر بودن حقوق انسان‌ها، عدم تبعیض نژادی و مسائل انسانی دیگر ارزش خاصی قائلند. بنابراین مهاجران می‌توانند اقامت سوئد  را به صورت دائم یا موقت دریافت کرده و در شرایط  ایده آل در این کشور زندگی کنند.

 

اخذ اقامت سوئد

آموزش أخذ اقامت سوئد بدون نیاز به وکیل  را از کجا دریافت کنیم؟

شرکت سویدیش رزیدنتی  یک شرکت فعال و با سابقه در حوزه آموزش و مشاوره جهت آخذ اقامت و مهاجرت به سوید می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و هدف آن کاهش هزینه‌های مهاجرت و ساده‌‌تر کردن پروسه اقامت است. قطعاً اگر بخواهید برای انجام این کار وکیل بگیرید باید هزینه‌های بسیاری پرداخت کنید. در صورتی که می‌توانید با آموزش گام به گام چگونگی مهاجرت به سوئد را بیاموزید. مشاوران سویدیش رزیندنسی آماده پاسخ گویی به تمام سؤالات شما هستند و هر گونه مشاوره که نیاز باشد ارائه می‌دهند. از طرفی کارشناسان این مجموعه در تمام مراحل مهاجرت از قبیل تهیه مسکن، ایجاد حساب بانکی، راه اندازی شرکت و غیره در کنار شما بوده و شما را پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

سویدیش رزیندنسی یک شرکت معتبر ثبت شده در سوئد است  و تمام هزینه‌هایی که شما پرداخت می‌کنید بر حسب اداره مالیات سوئد مشخص می‌شود. شما می‌توانید با ورود به سایت این شرکت تمام مراحل آموزش أخذ اقامت سوئد را به صورت شفاف بیاموزید و ابهامات خود را برطرف کنید. بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت سویدیش رزیدنسی شوید.

 

https://swedishresidency.com

نوشته اخذ اقامت سوئد بدون نیاز به وکیل اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع