ادامه دردسر برای دستیاران نکونام/ خارجی‌های استقلال برنگشتند

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 542241 7 ماه قبل 140

یوسو سسما و آندونی دو مربی اسپانیایی بدنساز و اصلاح حرکت و توانبخشی که پس از پایان هفته چهارم لیگ برتر به کشورشان سفر کرده بودند، به دلیل عدم اقدام باشگاه استقلال برای دریافت ویزای کار آنها هنوز موفق به بازگشت به ایران نشده‌اند. گفته می‌شود عدم ثبت قرارداد این دو مربی باعث بروز این مشکل شده است و اگر باشگاه استقلال قراردادشان را ثبت می‌کرد، آنها می‌توانستند از قبل ویزای کار خود را دریافت کنند.

گوستاوو بلانکو خرید آرژانتینی استقلال نیز به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال، هنوز قراردادش ثبت نشده است. این بازیکن به مسئولان و کادر فنی استقلال اعلام کرده است تا زمانی که قراردادش را ثبت نکنند، به‌صورت انفرادی تمرین می‌کند و در تمرینات گروهی شرکت نخواهد کرد.

مسئولان استقلال که به بلانکو 100 هزار دلار پیش پرداخت داده‌اند، یک واحد آپارتمانی برای این بازیکن در نظر گرفتند که مورد تأیید مهاجم آرژانتینی قرار نگرفت. بلانکو زمانی که قصد بازگشت به هتل محل اقامتش را داشت متوجه تسویه حساب مدیران استقلال با این هتل شد که این مسئله ناراحتی او را در پی داشت.

عدم حضور مربیان و بازیکن خارجی استقلال، دردسرهایی برای کادر فنی این تیم و جواد نکونام ایجاد کرده است، چرا که تعطیلی لیگ بهترین فرصت برای جبران بدنسازی پیش‌فصل و همچنین هماهنگی بلانکو با بازیکنان بود که از دست رفت.

مشاهده این خبر در سایت مرجع