از لیدی دیمیترسک تا دراکولا؛ ۱۰ خون‌آشام جذاب بازی‌های ویدیویی

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 270208 1 سال قبل 230

خون‌آشام‌ها برای قرن‌ها تخیل ما انسان‌ها را به تسخیر خود درآورده‌اند و با اثر «دراکولا» که توسط برام استوکر در سال ۱۹۸۷ منتشر شد، محبوبیت یافتند. این موجودات که هیولاهایی هستند که تحت سلطه‌ی میل بی‌پایان خود برای تغذیه‌ی خون هستند، معمولا به عنوان آنتاگونیست‌های داستان به تصویر کشیده می‌شوند.

آن‌ها معمولا دندان‌های نیش بلندی دارند که با آن‌ها از گردن زندگان خون می‌مکند و دارای قدرت‌های فوق بشری از جمله زندگی جاودان هستند. خون‌آشام‌ها در ابتدا به عنوان موجودات خبیث و شیطانی شمرده می‌شدند که مایه‌ی ترس افراد بودند اما به مرور در داستان‌های مختلف مشخص شد که بهترین خون‌آشام‌ها همیشه شرورهای تشنه به خون نیستند، بلکه می‌توانند موجوداتی کاریزماتیک، باهوش و حتی با احساس باشند.

این موجودات همچنین به واسطه‌ی قدرت‌های جذاب خود، از همان ابتدای صنعت بازی‌های ویدیویی به گزینه‌ای مناسب برای ساخت بازی تبدیل شده‌اند و در طی سال‌ها شاهد خون‌آشام‌های مختلفی در این رسانه بوده‌ایم. با این حال همه‌ی خون‌‌آشام‌هایی که تاکنون در بازی‌ها حضور پیدا کرده‌اند، ترسناک نبوده‌اند. در این مقاله به ۱۰ خون‌‌آشام جذاب بازی‌های ویدیویی خواهیم پرداخت که قطعا توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

۱۰. لیام دی لیونکورت (Liam de Lioncourt) / سری Monster Prom

لیام لیونکورت

لیام به عنوان یکی از شش گزینه‌ی اصلی برای رابطه‌ی عاشقانه در سری شبیه‌ساز Monster Prom، کمی خجالتی‌تر و خوش‌رنگ‌تر از سایرین در این فهرست است. او به سبک زندگی هیپستر متعهد است و از سرگرمی‌های او می‌توان به گوش دادن به موسیقی‌هایی که کسی تا به حال نام آن‌ها را نشنیده و عکس گرفتن از غذایی که قرار نیست بخورد، نام برد. لیام حداقل ۴۰۰ سال قبل از رویدادهای Monster Prom در اوایل قرن شانزدهم به دنیا آمد و در مقطعی پس از ۱۸ سالگی، به یک خون آشام تبدیل شد. گفتنی است که او در ابتدا یک شرور قدرتمند بود اما عاشق شخصیتی به نام جوی جایسون شد که او را متقاعد کرد تا روش‌های ظالمانه‌ی خود را رها کند و به عنوان یک قهرمان فعالیت کند.

۹. بتی (Betty) / بازی Killer is Dead

بتی

بتی یک خون آشام ۲۵۶ ساله‌ی آلمانی، باکلاس و جذاب است که که معمولا می‌توان او را در کافه‌ها پیدا کرد. متاسفانه، او یکی از شخصیت‌های فرعی است که فقط در بسته‌ی الحاقی Smooth Operator یا نسخه‌ی Nightmare بازی Killer is Dead حضور دارد؛ اثر اکشن استودیوی Grasshopper Manufacture که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. با این حال، او یک گزینه برای رابطه‌ی عاشقانه‌ی شخصیت اصلی یعنی «موندو زاپا» است که می‌توانید با نوشیدنی، جواهرات و سایر هدایای گران قیمت او را جذب خود کنید. فقط مراقب باشید، زیرا او بیش از حد مایل است که دشمنان خود را برای پیش‌ پا افتاده‌ترین مسائل از بین ببرد!

۸. دتلاف ون در اریتاین (Dettlaff van der Eretein) / بازی The Witcher 3: Wild Hunt

دتلاف اریتاین

بسته‌ی الحاقی Blood and Wine بازی ویچر ۳، از شخصیت‌های زیبا پر شده و در این بین خون‌آشامی شرور با نام دتلاف نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر به دنبال یک شخصیت تاریک و محزون هستید که توسط ارواح اعمال گذشته‌اش تسخیر شده باشد، پس دتلاف مرد مناسب شما خواهد بود. او یک عاشق فداکار محسوب می‌شود که حاضر است به معنای واقعی کلمه برای کسی که عاشقش است، بقیه را بکشد. در حالی که ظاهر خون‌آشامی و واقعی او کمی جذابیت غیر متعارفی دارد، اما چهره‌ی انسانی‌اش با جذابیتی که دارد، فرم دیگرش را جبران می‌کند.

۷. سرانا (Serana) / بازی The Elder Scrolls V: Skyrim

سرانا

سرانا، خون آشام داونگارد و پیرو بالقو‌ه‌ی اژدهازاده در اسکایریم، یک ومپایر قدیمی با خون خالص است که یکی از دختران کولداربور محسوب می‌شود. این بدان معناست که او قدرت‌های خون‌آشامی خود را از مولاگ بال، خالق خون‌آشام‌ها، دریافت کرده است. او که قرن‌ها به دلیل درگیری بین والدین قدرتمندش محبوس شده بود، ناامیدانه به دنبال آزادی خود است و آرزو می‌کند برای اولین بار در زندگی طولانی خود، مسیر مورد علاقه‌اش را دنبال کند. در کنار جذابیت غیر قابل انکارش، جالب است بدانید که او اگر با اژدهازاده رابطه‌ای با محوریت اعتماد برقرار کند، حتی می‌تواند او را به یک خون‌آشام تبدیل کند.

۶. جاناتان رید (Jonathan Reid) / بازی Vampyr

جاناتان رید

دکتر جاناتان رید یک جراح و یک سرباز سابق است که در جنگ جهانی اول شرکت کرده است. هنگامی که رید به خانه‌ی خود در لندن باز می‌گردد، مورد حمله قرار می‌گیرد و به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود. در طول موج دوم اپیدمی آنفولانزای اسپانیایی، رید به دنبال کسی می‌رود که او را تبدیل کرده است. همچنین در این میان تلاش می‌کند تا بین نقش خود به عنوان یک پزشک و زندگی‌اش به عنوان یک خون‌آشام نوعی تعادل ایجاد کند. مقابله با مرگ از یک طرف و زندگی از طرف دیگر، دوستی با جاناتان را یک انتخاب خطرناک اما بسیار ارزشمند کرده است. او ترکیبی عالی از یک نجیب زاده‌ی انگلیسی و جانور خطرناک شب‌ها است.

۵. تریز و جنت ورمن (Jeanette & Therese Voerman) / بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines

vtm jeanette therese

تریز و جنت وورمن دو نفر از آنتاگونیست‌های بازی ویدیویی ومپایر: بلادلاینز هستند. این دو خواهر جذاب، خون آشام‌های کلن ملکاویایی هستند که کلوپ شبانه‌ای به نام The Asylum واقع در شهر سانتا مونیکا را اداره می‌کنند. جنت اگرچه گذشته‌ی پر از اسرار خود را پنهان می‌کند، اما رفتاری دوستانه داشته و معمولا با همه کنار می‌آید. این در حالی است که تریز برای ارتباط سخت‌گیر و به فکر کسب و کار و نظم دادن به مسائل است. این دو همیشه با هم کنار نمی‌آیند و تلاش برای گذراندن وقت با یکی از آن‌ها، ممکن است شما را در میان یک درگیری خواهرانه قرار دهد!

۴. دمیتری ماکسیموف (Demitri Maximoff) / سری Darkstalkers

دمیتری ماکسیموف

خون‌آشام‌ها معمولا افرادی هستند که به دلیل قابلیت‌های خود از تناسب اندام بهره می‌برند، اما لیست ما به افراد عضلانی‌ بیشتری نیاز دارد. دمیتری ماکسیموف پروتاگونیستی که برای اولین بار در بازی Darkstalkers: The Night Warriors حضور پیدا کرد. او که یک خون‌آشام اهل رومانی است، اغلب مجبور می‌شود تا برای کنترل منطقه، خانواد‌ه‌ی قدرتمند Aensland و فرزندان جذاب آن‌ها را به چالش بکشد. او از انسانیت متنفر است و آن‌ها را پست می‌پندارد. بنابراین برای نزدیک شدن به او باید مقداری سلطه پذیر باشید.

۳. رین (Rayne) / بازی BloodRayne

رین

رین یک خون‌آشام خالص نیست و دامپیر محسوب می‌شود. در واقع او دختر یک مرد خون‌آشام و یک زن انسان است، اما مطلقا راهی وجود ندارد که او را در این لیست قرار ندهیم. از محافظ انسانیت گرفته تا قاتل خون‌آشام‌ها، چیزهای زیادی در مورد رین وجود دارد که ما را جذب او می‌کند. او می‌تواند سرد، بی‌رحم و بی‌عاطفه باشد و بدون ترحم دشمنان خود را از بین ببرد، اما قلب مهربانی در اعماق ظاهرش پنهان شده است. اگر مجبور بودید که یکی از خون‌آشام‌های موجود در این لیست را انتخاب کنید تا شما را بکشد، انتخاب شما قطعا رین خواهد بود.

۲. دراکولا (Dracula) / سری Castlevania

دراکولا

چه کسی غیر از نمادین‌ترین خون‌آشام تاریخ بازی‌های ویدیویی می‌تواند جایگاه جذاب‌ترین مرد خون‌آشام را به خود اختصاص دهد؟ کنت دراکولا آنتاگونیست اصلی سری اکشن و ماجراجویی کسلوینیا و همچنین باس نهایی اکثر بازی‌های این مجموعه است. او بر اساس شخصیتی با همین نام از رمان برام استوکر در سال ۱۸۹۷ و همچنین شخصیت تاریخی ولاد دراکولا ایجاد شده است.

او پس از مرگ همسر اولش به جنون فرو رفت و به لطف قدرت‌های سنگ کریمسون به یک خون‌آشام جاودانه تبدیل شد و در ادامه با قدرت‌های تاریک خود، ارتشی از موجودات و قلعه‌ی خود یعنی کسلوینیا را ساخت. دراکولا در بازی‌های مختلف سری، بارها ظاهر خود را تغییر داده و هر طرفدار خون‌آشامی می‌تواند ظاهری را که از او دوست دارد، پیدا کند. جوان و قدرتمند؟ گوشه‌گیر و مرموز؟ مسن و باوقار؟ موی بلند؟ موی کوتاه؟ دراکولا به معنای واقعی کلمه با هر استایلی جذاب است.

 ۱. لیدی دیمیترسک (Lady Dimitrescu) / بازی Resident Evil Village

لیدی دیمیترسک

آلسینا دیمیترسک یکی از آنتاگونیست‌های نسخه‌ی هشتم رزیدنت اویل است که به نماد این بازی تبدیل شد. او به احتمال زیاد در اوایل دهه‌ی ۱۹۰۰ به دنیا آمده و در زندگی فانی خود از یک بیماری خونی ارثی رنج می‌برد تا اینکه در دهه‌ی ۱۹۵۰ با مادر میراندا روبرو شد. او آلسینا را به سلاحی بیولوژیکی آلوده کرد که به او قدرت و جاودانگی فوق بشری بخشید. با این حال نقطه ضعف او این است که که برای برای زنده ماندن نیاز به مصرف مقادیر زیادی خون انسان دارد.

یکی دیگر از استدلال‌های قانع‌کننده برای وضعیت خون‌آشامی لیدی دیمیترسک، تعداد ارجاعات به داستان‌های معروفی با محوریت خون‌آشام‌ها است که در داستان او وجود دارند که مهم‌ترین آن، خانه‌ی او یعنی قلعه‌ی دیمیترسک است که شبیه به خانه‌ی معروف دراکولا در ترانسلوینیا است. او قد بلند و شیک پوش است و بعید به نظر می‌رسد که نظر کسی را جلب نکند.

بیشتر بخوانید: ۲۴ بازی برتر که شما را در نقش خون‌آشام‌ها قرار می‌دهند

منبع: GameLuster

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته از لیدی دیمیترسک تا دراکولا؛ ۱۰ خون‌آشام جذاب بازی‌های ویدیویی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع