استقلالی ها نگران بازیکن 150 میلیونی

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 544000 7 ماه قبل 133

سعید مهری صراحتاً عنوان کرد که برای کمک به استقلال قرارداد 150 میلیونی بسته است! سؤال اینجاست که واقعاً چطور می‌شود در حالی که میانگین قراردادها حداقل 15 میلیارد تومان است یک بازیکن که پارسال هم خیلی بازی کرد فقط 150 میلیون ببندد؟ باور کردن این ماجرا همان‌قدر سخت است که باور کنیم علیرضا بیرانوند با سقف قراردادهای باشگاه پرسپولیس در این تیم ماند و به استقلال نرفت! اگر این‌طور باشد باید گفت بیرانوند نهایتاً با آپشن‌هایش 20 میلیارد می‌گیرد و این یعنی 90 میلیارد تومان کمتر از پیشنهاد استقلال!
سعید مهری پارسال جزو بازیکنان اصلی استقلال بود اما بعد از یک کش و قوس حاضر شد قرارداد 150 میلیونی ببندد و حالا می‌گوید به خاطر کمک به استقلال این کار را کرده است. طبعاً چنین بازیکنی نمی‌تواند و نباید با چنین قراردادی بازی کند و حتماً باید حداقل در نیم‌فصل پول بیشتری بگیرد، شاید هم لازم باشد دوباره باشگاه بازیکنان را فرا بخواند و از آنها تخفیف بگیرد، اما به هر حال باور اینکه سعید مهری یک فصل با 150 میلیون (یعنی تقریباً مجانی) برای استقلال بازی کند، خیلی سخت است. علی خطیر در مصاحبه تلویزیونی خود گفته بود استقلال در میان مدعیان قهرمانی تنها تیمی است که سقف بودجه را رعایت کرده. بعد از آن از سپاهان ۴ امتیاز کسر شد و البته مدیران تراکتور مدعی شدند ما سقف را رعایت کردیم اما همان‌طور که پرسپولیسی‌ها نگران صحبت‌های بیرانوند و هوادار متمول هستند، استقلالی‌ها هم نگران قرارداد مهری (و احتمالاً مهدی هاشمی‌نسب) هستند. در مورد هاشمی‌نسب هم قبلاً شایعه شده بود قراردادش 50 میلیون تومان است!
استقلالی‌ها سه‌شنبه شب 10 درصد از قراردادهای امسال خود را گرفتند تا تمرین کنند اما بدهی‌های انباشته که مربوط به فصل گذشته است حالاحالاها ول‌کن استقلال نیست و بعید به نظر می‌رسد. باشگاه بتواند با اسپانسری که گرفته پول پارسال بازیکنان را به این زودی‌ها بدهد. استقلال به طور کلی همیشه بدهی معوقه داشته و دارد مگر اینکه استثنائاً روزی روزگاری خلاف این مسئله ثابت شود که البته تا حالا نشده است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع