استودیو Bloober Team برای ساخت یک بازی با شرکت Take-Two همکاری می‌کند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589617 2 هفته قبل 126

سندی به‌تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد استودیو «بلوبر تیم» (Bloober Team) روی یک پروژه معرفی‌نشده کار می‌کند که شرکت «تیک-تو اینتراکتیو» (Take-Two Interactive) وظیفه انتشار آن را برعهده دارد.

استودیو Bloober Team، سازنده ریمیک بازی «سایلنت هیل 2» (Silent Hill 2)، اخیراً گزارش مالی خود را منتشر کرده است که اشاره‌ای به توسعه یک پروژه معرفی‌نشده می‌کند. کاربر pl_evil@ در رسانه X (توییتر سابق) سندی را ترجمه کرده است که اعلام می‌کند استودیو Bloober Team روی یک IP جدید با مشارکت Take-Two Interactive نیز کار می‌کند.

استودیو Bloober Team

ساخت یک IP جدید توسط استودیو Bloober Team؛ بازی Project C چیست؟

گفتنی است این تیم توسعه‌دهنده همچنین با همکاری شرکت Skybound Entertainment، روی بازی Project R کار می‌کند که قرار است در سال آینده به طور کامل معرفی شود. استودیو Bloober Team در متن گزارش مالی خود، ساخت بازی Project C را تایید می‌کند. در متن آمده است که «پروژه C با همکاری تیک-تو اینتراکتیو در حال توسعه است و فرایند ساخت آن به خوبی پیش می‌رود. این پروژه یک قدم بزرگ برای بلوبرتیم برای اجرای یک استراتژی بلندمدت خواهد بود. پروژه C اولین IP اورجینال استودیو محسوب می‌شود که بخشی از استراتژی جدید است».

تاکنون هیچ جزئیاتی درباره بازی Project C منتشر نشده است؛ اما با توجه به توضیحات به‌روزرسانی مالی، قطعاً بازیکنان با یک اثر قابل‌توجه مواجه خواهند شد. در این گزارش اشاره شد که «پروژه C» در اواخر سال جاری و پس از انتشار بازی Silent Hill 2 Remake رونمایی خواهد شد. مدیرعامل «بلوبرتیم» اعلام کرده است در روزهای آینده، تاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 و پلتفرم‌های مقصد آن مشخص می‌شوند.

نظر شما درباره بازی Project C چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • تیزری کوتاه از شخصیت Homelander در بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد
  • رونمایی از تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد بازی Silent Hill 2 Remake در آینده نزدیک
  • تماشا کنید: بازی واقعیت مجازی Alien: Rogue Incursion معرفی شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع