استودیو Toys for Bob برای ساخت بازی جدید خود با مایکروسافت همکاری می‌کند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 585107 1 ماه قبل 126

چند هفته پیش، استودیو Toys for Bob (سازنده سری بازی‌های Crash Bandicoot و Skylanders) اعلام کرد که دیگر به صورت مستقل فعالیت می‌کند. اما اکنون خبری منتشر شده که این استودیو برای ساخت بازی جدید خود، قرارداد تازه‌ای را با شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) امضا کرده است.

رسانه خبری Windows Central در تازه‌ترین گزارش خود می‌گوید استودیو Toys for Bob برای ساخت بازی جدید خود با شرکت مایکروسافت همکاری می‌کند. این گزارش به منابعی اشاره می‌کند که در جلسه مشترک «مت بوتی» (Matt Booty)، رئیس استودیو بازی‌سازی Xbox پیرامون وضعیت استودیو Toys for Bob سؤال شد. این منابع ادعا می‌کنند که مایکروسافت برای اولین بازی خود به عنوان یک استودیوی مستقل با سازنده به توافق رسیده است.

بازی جدید استودیو Toys for Bob

افشای بازی مرموز استودیو Toys for Bob؛ آیا نسخه جدید Spyro در راه است؟

«بوتی» بیان نکرد بازی جدید سازندگان Crash Bandicoot چگونه خواهد بود. اما او گفت «این بازی شبیه به عناوینی خواهد بود که استودیو Toys for Bob در گذشته ساخته است». شایان ذکر است استودیو Toys for Bob در سال 1989 تاسیس شد و سپس شرکت «اکتیویژن» (Activision) در سال 2005 آن را تصاحب کرد.

اولین بازی توسعه‌دهنده Toys for Bob در دهه 1990 تحت نام Star Control ساخته شد و اخیراً توسعه‌دهنده در ساخت سری Call of Duty مشارکت داشته است. آخرین بازی استودیو مذکور با نام Crash Team Rumble در سال 2023 برای کنسول‌های نسل قدیم و حاضر و پلتفرم PC عرضه شد. بازی آنلاین چندنفره Crash Team Rumble نقدهای متوسطی از سوی منتقدان دریافت کرد و میانگین امتیاز آن در وب‌سایت «متاکریتیک» (Metacritic) برابر با عدد 67 است.

نظر شما درباره پروژه جدید استودیو Toys for Bob چیست؟ آیا نسخه جدید «اسپایرو» (Spyro) در راه است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • فیلم سینمایی Legend of Zelda قرار است جدی اما سرگرم‌کننده باشد
  • نسخه Xbox بازی Enotria: The Last Song کنسل شد
  • هواوی بند 9 با نمایشگر امولد معرفی‌ شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع