اعتراف اسرائیل به زخمی شدن نظامیانش در رفح

منبع :  دنیای اقتصاد دسته بندی : اقتصاد و بورس کد خبر : 590764 1 هفته قبل 65

 دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل به افتادن سه تن از نظامیان این رژیم در تله انفجاری در رفح اذعان کرد و مدعی شد که این نظامی‌ها زخمی شده‌اند و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

خبر مرتبط
ضربه کاری گردان‌های قسام به کاروان زرهی اسرائیل
ضربه کاری گردان‌های قسام به کاروان زرهی اسرائیل

گردان‌های قسام اعلام کرد که دهانه یک تونل را پس از رسیدن نظامیان اسرائیل متشکل از ۳ خودروی زرهی و یک بیل مکانیکی منفجر کرده‌اند.

هاگاری همچنین مدعی شده است که این سه نظامی امروز پنجشنبه در چاله‌ و حفره‌ زراعی افتاده‌اند. با این حال منابع فلسطینی می‌گویند، نظامیان متجاوز حین تلاش برای ورود به تونل‌های مقاومت به دام افتاده و تله انفجاری منفجر شده است.

خبر مرتبط
ادعای آیپک درباره حمله اسرائیل به رفح/ رژیم صهیونیستی چاره دیگری ندارد
ادعای آیپک درباره حمله اسرائیل به رفح/ رژیم صهیونیستی چاره دیگری ندارد

«اینترسپت» گزارش کرد که آیپک مدعی شده است حمله به رفح تنها راه برای بیرون کردن حماس از این منطقه است و اسرائیل «چاره دیگری» ندارد.

ارتش رژیم اسرائیل شب دوشنبه شب علی رغم اینکه حماس از موافقت خود با پیشنهاد طرح آتش بس مصر موافقت کرد، اعلام کرد که دستور حمله زمینی به شهر رفح را آغاز کرده است. ناظران بر این باورند که این رژیم، به دلیل شرایط بحرانی که در عرصه داخلی و صحنه بین المللی با آن مواجه است، تلاش دارد با حملاتی ولو اینکه محدود باشد، در میز مذاکره از حماس امتیاز بگیرد و مجبور به عقب راندن این جنبش از مطالبات و شروط توافق آتش‌بس شود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع