اعتراف پوچتینو: قرار نبود اوضاع اینقدر افتضاح بشود!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 552939 4 ماه قبل 100

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصلی کابوس وار را با سرمربی جدیدش آغاز کرده است. این تیم در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در رده یازدهم قرار گرفته است و لیست بلند بالایی از مصدومان، شامل کاپیتان ریس جیمز، را دارد.

این تیم با این اوضاع و با تنها یک برد در پنج بازی آخر خود، باید فردا شب به مصاف کریستال پالاس برود. پوچتینو در نشست خبری قبل از این دیدار اعتراف کرد که اوضاع کمی خارج از کنترل و بد پیش می‌رود.

تیم در بحران بزرگی گیر افتاده است؟
"ما می‌دانستیم که امسال سخت خواهد بود، اما هرگز اینقدر سخت را تصور نمی‌کردیم. همه شرایط (مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها) اوضاع ما را بدتر می‌کند. ما بازیکنان مهم زیادی را خارج از دسترس داریم و بسیاری از مسائل تحت کنترل خودمان نیست. اما در عین حال، این که باید راهی برای غلبه بر این شرایط پیدا کنیم، یک چالش خوب است."

1971505

در ابتدای فصل چه تصوری از مسیر خود با چلسی داشتید؟
"از اهداف ابتدای فصلمان بسیار دور هستیم. راستش را بخواهید، هدف ما این بود که در صدر جدول باشیم. ما چلسی هستیم و با تاریخ و همه ابهتمان باید حداقل نزدیک به صدر جدول قرار می‌گرفتیم. اما در حال حاضر باید واقع بین باشیم. اگر بخواهیم جایگاه بهتری داشته باشیم باید بسیار بهتر از این حرف‌ها رقابت کنیم."

تیمتان در روز کریسمس تمرین کرد؟
" با اوضاعی که ما داریم، نمی‌توانیم حتی یک لحظه هم غفلت کنیم و متوقف شویم."

مشاهده این خبر در سایت مرجع