اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 58549 2 سال قبل 362
تاریخ اعلام نتایج آزمون دکترا دانشگاه آزاد 1400اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد هستند، لازم است در آزمون ورودی این مقطع شرکت نموده و تمامی مراحل مربوط به پذیرش خود را طی نمایند. نتایج عملکرد شرکت کنندگان این آزمون در 3 مرحله منتشر می گردد و وضعیت نهایی پذیرش یا عدم پذیرش آن ها در مرحله اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مشخص می شود. در این مطلب قصد داریم شما را از زمان و نحوه دسترسی به این نتایج مطلع کنیم.

نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد سال جاری، در روز 24 مرداد ماه از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، منتشر شد.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

مطابق با آن چه در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری 1400 قید شده است، نتایج اولیه آزمون دکتری در قالب کارنامه ای در فاصله زمانی تقریبا یک تا دو ماهه پس از برگزاری آن و در روز 29 فروردین ماه منتشر شد. داوطلبانی که موفق به کسب امتیاز لازم جهت انجام فرآیند انتخاب رشته شده بودند، در اواسط اردیبهشت ماه اقدامات مربوط به این فرآیند را انجام دادند و نتایج انتخاب رشته خود را در تاریخ 29 همین ماه دریافت نمودند. در این مرحله، از متقاضیانی که در هر کدام از کد رشته محل های انتخابی خود پذیرفته شده بودند، جهت شرکت در فرآیند مصاحبه و گزینش دعوت به عمل آورده شد و اسامی پذیرفته شدگان نهایی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 نیز در روز 24 مرداد ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفت.

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

شرکت کنندگان مرحله مصاحبه آزمون دکتری می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد، نتیجه عملکرد خود در مرحله مصاحبه مطابق با راهنمای موجود در زیر دریافت نمایند.

  • پس از مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org
  • کلیک بر روی لینک “نتیجه نهایی آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰” کلیک کنید.
  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده (کد ملی و کد دسترسی)
  • مشاهده و دریافت نتایج نهایی آزمون
  • اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

    پس از مشخص شدن نتایج آزمون دکتری آزاد 1400 همانند سایر آزمون ها، شما نیز در صورت داشتن اعتراض به نتایج آزمون اعم از اعمال نشدن سهمیه ها، رتبه و نمره درج شده در کارنامه اولیه خود و… می توانید اعتراض خود را از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت و پیگیری نمایید. بدین منظور لازم است به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و پس از ورود به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت، اعتراض خود را با ذکر دلیل ثبت نمایید.

    لازم به ذکر است که به منظور مشاهده نتایج اعتراض خود بایستی مجددا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (بخش پاسخگویی اینترنتی) مراجعه نمایید. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1400 با مشکلی مواجه شدید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

    توجه داشته باشید داوطلبانی که در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 و همچنین مصاحبه دانشگاه سراسری شرکت نموده و در هر دو پذیرفته شوند، صرفا امکان ثبت نام در یکی از واحدهای محل قبولی را دارند و در غیر این صورت پذیرش آن ها در هر دو رشته محل لغو می گردد. جهت آگاهی از اخبار جدید در این زمینه لازم است پیگیر اطلاعیه های منتشر شده در بخش پورتال خبری سایت دانشگاه آزاد باشید.

     

    سوالات متداول

    1- چه زمانی نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 منتشر می شود؟

    نتایج این مرحله از آزمون دکتری در 24 مردادماه منتشر شد.

    2- نتایج آزمون دکتری آزاد 1400 از چه طریقی قابل دریافت می باشد؟

    با مراجعه به سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می توان به مشاهده نتایج اقدام کرد.

    3- جهت مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 باید به چه اطلاعاتی دسترسی داشته باشیم؟

    داوطلبان باید با استفاده از کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود به مشاهده نتایج بپردازند.

    سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

    مشاهده این خبر در سایت مرجع