اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 58550 2 سال قبل 239
زمان اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

دانشگاه آزاد هر ساله به دو روش با آزمون و بدون آزمون (طرح جذب استعدادهای درخشان و فارغ التحصیلان برتر) در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. بسیاری از داوطلبان که دارای سوابق تحصیلی برجسته و ممتاز هستند، می توانند نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته در مقطع دکتری بدون آزمون این دانشگاه در بازه زمانی مشخص اقدام نمایند. پس از انتشار نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، از شرکت کنندگانی که در هر یک از کد رشته محل های انتخابی پذیرفته شده اند، جهت شرکت در مرحله مصاحبه این پذیرش دعوت صورت می گیرد و پس از طی تمامی مراحل مربوط به فرآیند مذکور، کارنامه نهایی پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان دکتری برای آن ها منتشر می شود.

نتایج مرحله مصاحبه بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 در روز 24 مرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

زمان اعلام نتایج نهایی بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد 1400 که در زمان مقرر اقدام به انتخاب رشته های ارائه شده نموده اند، علاقه مندند تا بدانند در کدام یک از انتخاب های خود برای بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی به مرحله مصاحبه دعوت شده اند.

نتایج انتخاب رشته و ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد روز چهارشنبه مورخ 5 خرداد ماه 1400 اعلام شد. داوطلبان می توانند همزمان با اعلام نتایج اولیه، نسبت به ثبت نام خود در مرحله مصاحبه این پذیرش از طریق سایت دانشگاه آزاد اقدام نمایند. توجه نمایید در کارنامه ای که برای داوطلبان صادر می شود، وضعیت قبولی آنان در کد رشته های انتخابی مشخص شده است. شرکت کنندگانی که در یک یا چند کد رشته به مصاحبه دعوت شده اند، می بایست اقدامات مربوط به آن را انجام دهند. پس از اتمام مراحل گزینش، نتایج نهایی دوره بدون آزمون دکتری این دانشگاه در روز یکشنبه 24 مرداد ماه در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

شایان ذکر است که پذیرفته شدگان این دوره از روز 8 شهریور ماه می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد با توجه به جدول زمان بندی ارائه شده نسبت به ثبت نام خود در واحد دانشگاهی محل قبولی، اقدام نمایند.

نحوه دریافت نتایج نهایی بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

گفتیم که نتایج نهایی ثبت نام داوطلبان استعداد درخشان و فارغ التحصیلان ممتاز مقطع دکتری از طریق سایت رسمی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود. لذا شرکت کنندگان می توانند با طی مراحل نشان داده شده در راهنمای زیر، به مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله پذیرش بدون آزمون دکتری این داشگاه بپردازند.

  • مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس اینترنتی azmoon.iau.ac.ir و کلیک بر روی لینک فعال “نتیجه نهایی دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) سال ۱۴۰۰”

مرحله اول اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

  • در این صفحه، اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید تا به صفحه اعلام نتایج هدایت شوید.

مرحله دوم اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

پس از مشاهده نتایج در صورتی که داوطلبی احساس کند اشتباهی در کارنامه وی وجود دارد، می تواند از امکان تقاضای بررسی مجدد استفاده نموده و اعتراض خود نسبت به نتایج را اعلام کنند. این امر از طریق مراجعه به “سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد” به نشانی seda.iau.ac.ir انجام می گیرد.

 

سوالات متداول

1- نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج این مرحله از پذیرش بدون آزمون این مقطع در تاریخ 24 مرداد ماه اعلام شد.

2- از چه طریقی می توان نتایج نهایی دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 را مشاهده کرد؟

با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به آدرس اینترنتی azmoon.org می توان به دریافت کارنامه اقدام کرد.

3- داوطلبان با مشاهده کارنامه نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 چه اطلاعاتی دریافت می کنند؟

این نتایج، وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش قطعی داوطلبان در کد رشته محل هایی که مصاحبه آن ها را پشت سر گذاشته اند، مشخص می نماید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع