اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 331330 1 سال قبل 228
نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401

دانشگاه جامع علمی کاربردی، بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی افراد اقدام به پذیرش دانشجو می کند. داوطلبان در صورت قبولی می توانند در دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در یکی از دوره های مهرماه یا بهمن ماه، تحصیل خود را در این دانشگاه آغاز کنند.

افرادی که در ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی شرکت کرده اند، معمولا علاقمندند تا هر چه زودتر از نتایج انتخاب رشته خود مطلع شوند. نتایج نهایی ثبت نام این دانشگاه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود که در ادامه مقاله زمان و نحوه دریافت نتایج شرح داده شده است.

لینک مستقیم مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1401

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور روز سه شنبه 5 مهر ماه منتشر شد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401

ورود دانشجو به دانشگاه علمی کاربردی نیازی به شرکت در کنکور سراسری ندارد، به همین دلیل این دانشگاه علاقمندان زیادی به ویژه از میان شاغلین دارد. همان طور که گفته شد دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی و نیز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو می نماید. در ادامه نیز زمان اعلام نتایج پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی را برای دو نیمسال اول و دوم تحصیلی (مهر ماه و بهمن ماه) بیان شده است.

زمان اعلام نتایج پذیرش مهرماه دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیان ثبت نام در این دانشگاه باید بدانند که نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی چند روز زودتر از نتایج مقطع کارشناسی ناپیوسته اعلام خواهد شد. داوطلبانی که از اواخر مردادماه تا اوایل شهریورماه در ثبت نام نیمسال اول تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کرده اند می توانند نتایج انتخاب رشته مقطع کاردانی را در 5 مهر ماه 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده نمایند.

همچنین زمان اعلام نتایج دوره کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هنوز مشخص نمی باشد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از اخبار پیرامون دانشگاه های علمی کاربردی در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره عضو شوید.

زمان اعلام نتایج پذیرش بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی

چند هفته پس از نام نویسی و انتخاب رشته از میان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به صورت حضوری، داوطلبان می توانند از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی موردنظر، از نتایج انتخاب رشته و کارنامه قبولی خود مطلع شوند.

زمان اعلام نتایج برای افرادی که در ثبت نام نیمسال دوم این دانشگاه شرکت کرده اند، به احتمال زیاد در اواخر اسفند ماه می باشد اما به طور دقیق نمی توان تاریخی برای آن مشخص نمود. در پذیرش نیمسال دوم نیز نتایج مقطع کاردانی چند روز زودتر از نتایج مقطع کارشناسی ناپیوسته اعلام خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401

در صورتی که داوطلبان فرآیند ثبت نام خودشان را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به انجام رسانده باشند (که معمولا در پذیرش مهر ماه رخ می دهد)، جهت مشاهده کارنامه اینترنتی خود بایستی به پایگاه رسمی این سازمان مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده نتیجه را مشاهده کنند. راهنمای دریافت نتایج مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی به ترتیب مراحل ذیل، شرح داده شده است.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و بر روی عبارت “جامع علمی کاربردی” در قسمت سمت راست سایت کلیک نمایید.

 

مرحله اول اعلام نتایج مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

  • در این صفحه با توجه به مقطع مورد نظر خود باید یکی از لینک های “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی مهر ماه سال 1401” یا “اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی مهر ماه سال 1401” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم اعلام نتایج مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

  • در صورت کلیک بر روی سامانه اعلام نتیجه مقطع کاردانی با یکی از دو روشی شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد و سپس فشردن گزینه “مشاهده نتیجه”، می توانید نتایج خود در انتخاب رشته را مشاهده کنید.

مرحله سوم اعلام نتایج مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

  • همچنین در صورت انتخاب عبارت مربوط به دوره کارشناسی ناپیوسته، مشاهده نتایج با یکی از دو روش مذکور در مرحله قبلی و سپس فشردن کلید “مشاهده نتیجه” امکان پذیر می باشد.

مرحله چهارم مشاهده نتایج مقطع کارشناسی داشگاه علمی کاربردی 99

اما در صورتی که در پذیرش نیمسال دوم یا بهمن ماه داوطلبان فرآیند نام نویسی خود را از طریق مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی مورد نظر خود به انجام رسانده باشند، برای اطلاع از وضعیت پذیرش باید از طریق تماس تلفنی و یا حضور در دانشگاه موردنظر اقدام کنند.

در صورتی که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت نموده اید، می توانید مطابق مراحل بالا از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی آگاه شوید، همچنین ممکن است نتایج پذیرش توسط دانشگاه علمی کاربردی و به صورت حضوری نیز اعلام شود. شما عزیزان در صورت تمایل نیز می توانید با کلیک روی لینک شهریه دانشگاه علمی کاربردی، از شهریه مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه و همچنین نحوه پرداخت آن مطلع شوید.

 

سوالات متداول

1- نتایج پذیرش مهر ماه مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1401 درچه تاریخی اعلام می گردد؟

این نتایج روز سه شنبه 5 مهر ماه منتشر شده است.

2- نتایج مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول را چگونه می توان مشاهده نمود؟

این نتایج را می توان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کرد.

3- نتایج پذیرش مهر ماه مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1401 درچه تاریخی اعلام می شود؟

نتایج مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هنوز مشخص نمی باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع