اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 169436 2 سال قبل 221
زمان اعلام نتایج بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 1400اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

علاقه مندانی که نسبت به ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی در گروه های آموزشی پزشکی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی شرکت نموده اند، در انتظار اعلام نتایج پذیرش در دانشگاه ها و موسسات انتخابی خود هستند. چنانچه متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون می باشید، می بایست در بازه زمانی مقرر نسبت به دریافت و مشاهده نتیجه پذیرش خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایید.

نتایج پذیرش بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم سال جاری در روز 27 دی ماه اعلام شد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

با توجه به این که زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دو مرتبه در سال صورت می پذیرد، طبیعتا اعلام نتایج مربوطه نیز در دو بازه زمانی متفاوت انجام می گیرد. داوطلبان شرکت کننده می بایست مطابق با زمانی که از طریق اطلاعیه های سایت رسمی سازمان سنجش منتشر می گردد، نسبت به دریافت نتیجه قبولی یا عدم قبولی خود اقدام نمایند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال مهر ماه 

همانند فرآیند ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی، اعلام نتایج آن نیز به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد. زمان اعلام نتایج بدون کنکور این مقطع تحصیلی در نیمسال اول در تاریخ 22 مهر ماه سال 1400 بوده است و پذیرفته شدگان می توانستند با اطلاع از شرایط و ضوابط دانشگاه مربوطه فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال بهمن ماه 

باید بگوییم آن دسته از داوطلبانی که در نیمسال دوم صرفا با ارائه سوابق تحصیلی و معدل در هر یک از رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دانشگاه غیرانتفاعی، فنی و حرفه ای نام نویسی کرده اند نیز بایستی در بازه زمانی دو الی سه هفته بعد از ثبت نام، نتایج آن از را طریق سایت sanjesh.org دریافت کنند. این نتایج در تاریخ 27 دی ماه سال جاری به صورت اینترنتی منتشر شد و متقاضیان پذیرفته شده در این مرحله می بایست در تاریخ 29 دی ماه به منظور اطلاع از زمان نام نویسی و ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام به سایت رسمی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل پذیرش خود مراجعه نموده و اقدامات مربوطه را به انجام برسانند.

راهنمای مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور مقطع کاردانی به کارشناسی 1400

پس از انتشار اطلاعیه منتشر شده در خصوص نتایج پذیرش در دانشگاه های بدون کنکور مقطع کارانی به کارشناسی داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه خود را مشاهده نمایند.

  • ابتدا با ورود به سایت sanjesh.org، از منوی سمت راست گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب نمایید.مرحله اول نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی
  • سپس، در صفحه نمایان شده بر روی لینک فعال با عنوان “اعلام نتیجه پذیرش براساس سوابق کاردانی به کارشناسی – بهمن ماه سال 1400” کلیک کنید.

مرحله دوم نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

  • اکنون در این مرحله، در کادرهای خالی با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده کلید “مشاهده نتیجه” را بفشارید.مرحله سوم نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

اکنون در قسمت وضعیت قبولی و در صورت پذیرش، نام و رشته قبولی را مشاهده می کنید. (در صورت عدم پذیرش هیچ اطلاعاتی مبنی بر دانشگاه و رشته قابل رویت نخواهد بود.) آن دسته از متقاضیانی که موفق به پذیرش در لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400  نشده اند، می توانند با اعتراض به نتایج پذیرش از طریق بخش سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدامات لازم را انجام دهند که به طور معمول پس از گذشت حداکثر 72 ساعت از ثبت درخواست، پاسخ این سازمان در خصوص اعتراض داوطلب در اختیار وی قرار می گیرد.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 بهمن ماه چه زمانی اعلام می گردد؟

این نتایج در روز 27 دی ماه به صورت اینترنتی در دسترس شرکت کنندگان قرار گرفت.

2- مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق کدام سایت انجام می گیرد ؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سارمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org کارنامه خود را دریافت نمایند.

3- آیا امکان ثبت اعتراض به نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی وجود دارد؟

بله، داوطلبان می توانند با مراجعه به قسمت سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

مشاهده این خبر در سایت مرجع