اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 59026 2 سال قبل 2219
زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هر ساله توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی در سراسر کشور برگزار می شود تا به این ترتیب، داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در این مقطع از رشته های گروه علوم پزشکی می باشند، بتوانند برای پذیرش در رشته محل های مورد نظر اقدام نمایند. پس از برگزاری آزمون، شرکت کنندگان می بایست اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج را دنبال نمایند تا بتوانند به موقع روند انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و سایر اقدامات لازم را به انجام رسانند.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال جاری، هفته اول شهریور ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می گردد.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

برنامه زمان بندی اجرای آزمون کارشناسی ارشد برای تمامی رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام ارائه می شود. یکی از ویژگی های جدول زمان بندی این است که داوطلبان به موقع از زمان هر فرآیند آگاه شده و با آرامش بیشتری برای هر مرحله برنامه ریزی خواهند کرد. طبق این زمان بندی معمولا کمتر از یک ماه پس از برگزاری آزمون داوطلبان می توانند از نتایج خود آگاه شوند. مرکز سنجش آموزش پزشکی با انتشار اطلاعیه ای از زمان تقریبی انتشار کارنامه اولیه داوطلبان این آزمون خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، نتایج مرحله اول آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی و همچنین زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400، هفته اول شهریور ماه از طریق درگاه الکترونیکی همین مرکز اعلام می گردد. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره از اخبار پیرامون این آزمون مطلع شوید.

نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

برای مشاهده نتایج این آزمون، داوطلبان باید در زمان اعلام شده به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه نمایند و کارنامه خود را که شامل اطلاعاتی نظیر مشخصات فردی، سهمیه داوطلب، نمره خام دروس امتحانی، نمره کل تراز، رتبه داوطلب در سهمیه و بدون سهمیه می باشد، دریافت کنند. متقاضیان به این نکته توجه کنند که برای دریافت کارنامه باید کد پیگیری ثبت نام خود را در دسترس داشته باشند.

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir وارد شوید و از منوی سمت راست بر روی گزینه “کارشناسی ارشد / ارشد” کلیک نمایید.

  • با ورود به این صفحه و انتخاب گزینه “کارنامه علمی”، کد رهگیری خود را وارد نمایید.

مرحله دوم دریافت کارنامه ارشد وزارت بهداشت

  • در آخر نیز با وارد کردن کد رهگیری، صفحه ای باز می شود که شما می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

مرحله سوم دریافت کارنامه ارشد وزارت بهداشت

  • نمونه کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در عکس زیر نمایش داده شده است.

بعد از دریافت کارنامه اولیه، داوطلبانی که رتبه و حدنصاب لازم را کسب نموده اند، می توانند در سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت انتخاب رشته خود را با توجه به میزان تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت انجام دهند. انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پس از اعلام نتایج اولیه آغاز می شود و داوطلبان با دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند از لیست رشته های ارائه شده آگاهی لازم را کسب نمایند.

همچنین اگر به دلایلی قصد ایجاد تغییر در رشته های انتخابی خود را داشته باشید، می توانید در زمان مقرر نسبت به ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت خود اقدام نمایند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 چه زمانی انجام می شود؟

نتایج این آزمون احتمالا هفته اول شهریور ماه اعلام می گردد.

2- از چه طریقی می توان به نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 دست یافت؟

این نتایج از طریق سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir قابل دست یابی می باشد.

3- کارنامه علمی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چیست؟

کارنامه علمی همان کارنامه اولیه است که وضعیت مجاز یا غیر مجاز شدن داوطلب را جهت انتخاب رشته نشان می دهد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع