افشای جزییات بسته گسترش دهنده سایبرپانک 2077 و 7 ماموریت اصلی بازی

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 250918 1 سال قبل 241

جزییات بسته گسترش دهنده سایبرپانک 2077 لو رفت که به نظر می‌رسد شامل 7 ماموریت اصلی و دسترسی به مناطق غیرفعال در بازی فعلی است. در ادامه با جزییات بیشتر این الحاقیه همراه ما باشید.

  • تماشا کنید: ویدیو گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 بر روی کنسول‌ های نسل جدید منتشر شد
  • تاخیر تاریخ عرضه نسل بعدی Cyberpunk 2077 و The Witcher 3
  • ویدیوهای مقایسه کیفیت پچ 1.5 سایبرپانک 2077 روی انواع کنسول ها – 1440p

افشای جزییات بسته گسترش دهنده سایبرپانک 2077

افشای جزییات بسته گسترش دهنده سایبرپانک 2077

استودیوی «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) از قبل قول یک بسته گسترش دهنده The-Witcher-3-esque را برای بازی «سایبرپانک 2077» (Cyberpunk 2077) داده بود که به تازگی جزییات بسیار کمی از آن افشا شده است. اکنون تا حدی می‌دانیم که باید از اولین الحاقیه بزرگ این بازی چه انتظاری داشته باشیم. ظاهرا، دیتامینرها کشف کرده‌اند که تعداد زیادی فایل مربوط به این محتوای جدید به طور تصادفی با آخرین پچ سایبرپانک 2077 به کدهای بازی اضافه شده است. در حالی که به سختی می‌توان معنای این فایل‌ها را متوجه شد، آن‌ها حاوی گفتگوهای زیادی هستند که طرح کلی بالقوه‌ای را برای این گسترش ارائه می‌دهند.

نکته مهم (اسپویل)

در این جا لازم است به شما هشدار دهیم که ادامه مطلب می‌تواند تا حدی حاوی اسپویل محتوای جدید باشد.

محتوای جدید سایبرپانک 2077

ظاهرا اولین بسته گسترش دهنده بازی سایبرپانک 2077 هفت ماموریت اصلی و همچنین محتوای جانبی مختلفی از جمله ماموریت فیکسرها، داستان‌های خود جهان-باز بازی و درگیری‌های جدید را ارائه می‌کند. اکنون که صحبت از جهان بازی شد، باید بگوییم که ظاهرا بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که بتوانند مناطقی را که قبلا غیرفعال و غیرقابل دسترسی بودند (مانند Combat Zone از منطقه Pacifica Region و Sports Dome) کاوش کنند.

در مورد داستان بازی هم نمی‌خواهیم اطلاعات زیادی را به اشتراک بگذاریم؛ اما، به نظر می‌رسد که تا حد زیادی از شخصیتی به نام Songbird پیروی می‌شود که قبلا توسط دیتامینرها کشف شده بود. شما می‌توانید تصویر این شخصیت را در ادامه مشاهده کنید:

سایبرپانک 2077 - Songbird

شخصیت «آقای چشم آبی» (Mr. Blue Eyes) مرموز و شخصیت‌های دیگری مانند «آقای هندز» (Mr. Hands) و «روزالیند مایرز» (Rosalind Myers) نیز در این محتوا حضور دارند. جالب این جا است که VGC می‌گوید در این الحاقیه دیالوگ‌های بسیار کمی از «جانی سیلورهند» (Johnny Silverhand) وجود دارد. با توجه به این که شخصیت جانی در بسیاری از مواقع ساکت است، احتمالا CDPR نتوانسته «کیانو ریوز» (Keanu Reeves) را برای انجام کارهای صوتی بیشتر به پروژه بازگرداند. البته باید بدانید که رویدادهای الحاقی همزمان با داستان اصلی بازی اتفاق می‌افتند و به این ترتیب تغییراتی در پایان بازی از جمله پایان احتمالی جدید برای مسیر Arasaka ایجاد می‌شود.

تاریخ عرضه بسته گسترش دهنده سایبرپانک 2077

البته فعلا تمام این اطلاعات را در حد حدس و گمان در نظر بگیرید و منتظر ارائه رسمی در این باره باشید. اولین بسته گسترش دهنده بازی سایبرپاینک 2077 حداقل تا سال 2023 ارائه نمی‌شود، بنابراین واضح است که هنوز کار در حال پیشرفت است. CDPR قول داده است که کمپین بازاریابی خود را برایی توسعه این محتوا در نیمه دوم سال 2022 ادامه دهد. آن‌ها همچنین تایید کرده‌اند که قبلا رفتن به سراغ موتور «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5)، DLC بازی آخرین محتوایی است با استفاده از REDengine تولید می‌کنند.

این بازی هم اکنون برای PC، اکس باکس وان، اکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و گوگل استیدیا در دسترس است.

منبع

این اطلاعات جدید و بررسی فایل‌ها از سمت تیم Video Games Chronicle صورت گرفته است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره افشای جزییات بسته گسترش دهنده سایبرپانک 2077 با ما در میان بگذارید. همچنین برای ما بنویسید که از این الحاقیه جدید چه انتظاری دارید؟

  • سی دی پراجکت رد در مورد Cyberpunk 2077 تسلیم نخواهد شد
  • بازی CyberPunk 2077 در حالت Ray Tracing On و Ray Tracing Off
  • عملکرد کارت گرافیک RX 6800 XT و RTX 3080 در CyberPunk 2077 – نبرد DLSS
مشاهده این خبر در سایت مرجع