افشای نقشه Call of Duty: Warzone 2 و ابعاد بسیار بزرگ‌تر از حد انتظار

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 250477 1 سال قبل 186

نقشه Call of Duty: Warzone 2 لو رفت و به نظر می‌رسد که ابعاد آن بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که انتظار می‌رفت. در ادامه با جزییات دقیق‌تر آن همراه ما باشید.

  • وعده معرفی نوآوری های پیشگامانه Call of Duty: Warzone 2 برای امسال
  • چشم انداز 2025 نسخه بعدی Call of Duty با وجود بازخورد ضعیف Vanguard
  • مشخص شدن تاریخ عرضه Modern Warfare 2 و بازگشت Soap و Gaz

نقشه Call of Duty: Warzone 2

 Warzone 2

در حالی که بازی Call of Duty: Warzone 2 هنوز به طور کامل توسط اکتیویژن معرفی نشده است، اطلاعات مختلفی در مورد این بتل رویال جدید ساخته شده توسط Infinity-Ward منتشر شده است. هفته گذشته، تصویری از نقشه بازی لو رفت؛ اما، ظاهرا مشخص شده که این تنها یک بخش کوچک از کل نقشه است. امروز، «تام هندرسون» (Tom Henderson) افشاگر معروف CoD، مهارت‌های هنری خود را به کار گرفته و آن چه را که ادعا می‌کند کل نقشه Warzone 2 باشد، بازسازی کرده است. شما می‌توانید این نقشه را در پایین مشاهده کنید. کادر قرمز در مرکز تصویر نشان دهنده بخش کوچکی از نقشه است که در افشاگری قبلی نشان داده شده بود.

 Warzone 2

بنابراین بله، واقعیت کمی بزرگ‌تر از آن چه که قبلا دیدیم است. در حالی که جاده‌ها در این تصویر نشان داده نشده‌اند، خط سیاه اطراف نقشه نشان دهنده یک سیستم ریلی برای حرکت قطار است. همان طور که می‌بینید، بخش قابل توجهی از نقشه به رنگ آبی است و یک رودخانه بزرگ و انشعاب آن به درون شهر دیده می‌شود. هندرسون در این باره توضیح می‌دهد که دلیل این امر وجود مکانیک جدید شنا در Warzone 2 است.

فراتر از آن، تعدادی نقاط مهم از جمله شهر، معدن، بندر، قبرستان، کشتی شکسته و غیره را در تصویر می‌بینیم. قبلا گفته شده بود که تعدادی از این POI ها از عناوین گذشته Call of Duty با نقشه‌های MP مانند Highrise، Quarry، Terminal و Afgan گرفته خواهند شد.

نقشه مشترک

هندرسون قبلا گفته بود که حالت جدید شایعه شده تارکوف به سبک DMZ بازی‌های Warzone 2 و Modern Warfare 2 احتمالا از نقشه یکسانی استفاده می‌کنند. اگر چه Modern Warfare 2 احتمالا از کل نقشه به طور همزمان استفاده نمی‌کند. گفته می‌شود که مطابقت‌های DMZ روی قطعات کوچک‌تر نقشه بزرگ‌تر اتفاق می‌افتد، احتمالا به همین دلیل است که افشاگری نقشه قبلی فقط یک بخش از کل آن را نشان می‌داد، مخصوصا که افشاکننده آن را به عنوان یک نقشه DMZ شناسایی کرده است.

البته فعلا همه این موارد را در حد حدس و گمان در نظر بگیرید. این نقشه ممکن است قبل از عرضه نهایی تغییر کند، اگر چه کاملا واضح است که هندرسون درباره اطلاعات خود مطمئن است.

پلتفرم‌ها و بازه انتشار

به تازگی اعلام شد که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای انتشار در تاریخ 6 آبان 1401 (28 اکتبر 2022) برنامه‌ریزی شده که هنوز پلتفرم‌های اجرای آن مشخص نیست. علاوه بر آن، هنوز بازه انتشار Call of Duty: Warzone 2 نیز مشخص نشده است؛ اما، اگر نقشه آن با حالت DMZ MW2 به صورت اشتراکی باشد، منطقی است که این دو بازی تقریبا همزمان عرضه شوند.

شما درباره نقشه Call of Duty: Warzone 2 چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید چه زمانی و روی چه پلتفرم‌هایی شاهد عرضه این بازی باشیم؟ نظراتتان را در این باره برای ما بنویسید.

  • اکتیویژن انتشار Warzone 2 و دنباله‌ Modern Warfare را با موتور بازی سازی جدید تایید کرد
  • سپردن بروزرسانی بعدی Call of Duty و Warzone به Infinity Ward بعد از شکست Vanguard
  • تماشا کنید: تریلر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard از طریق Warzone
مشاهده این خبر در سایت مرجع