امانوئل پتی:/ پی‌اس‌جی برابر دورتموند فقط دو نیمه خوب داشت

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 590790 1 هفته قبل 112

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا هواداران خود را ناامید کرد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۲-۰ مقابل بروسیا دورتموند شکست خورد و نتوانست در آخرین سال حضور کیلیان امباپه به فینال این رقابت‌ها برسد.

پس از بازی لوئیز انریکه با آمار موقعیت‌ها، شوت‌های داخل چهارچوب و گل‌های قابل انتظار پی‌اس‌جی سعی کرد از عملکرد تیمش دفاع کند و مدعی شد که آنها بهتر از دورتموند بازی کرده‌اند اما در چند صحنه بدشانسی آورده‌اند.

امانوئل پتی اما معتقد است که دورتموند در هر دو بازی بهتر و مستحق صعود به فینال بوده است. او گفت: «من می‌توانم استدلال لوئیز انریکه در مورد تیرک‌ها و شوت‌ها را درک کنم، اما اگر به این مرحله نگاه کنید، چهار نیمه است و آنها فقط در دو نیمه بازی کردند.

آنها فقط در نیمه‌های دوم بازی کردند، در هر دو نیمه اول برابر دورتموند بسیار ضعیف بودند. واقعا حیف شد چون فرصت فوق‌العاده‌ای برای رسیدن به فینال بود.

2020131

من در چند ماه گذشته بسیاری از بازی‌های پی‌اس‌جی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را کارشناسی کرده‌ام و در بازی برگشت برابر دورتموند جو استادیوم فوق‌العاده بود. همه چیز آماده بود، همه فکر می‌کردند پی‌اس‌جی به فینال می‌رود اما دورتموند بهتر بود و راهی فینال شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع