امضای صعود امیدها به یک چهارم؛ / گلزنی یاسین پیش از بازگشت به اردوی پرسپولیس

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 543843 7 ماه قبل 139

به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار عنایتی و شاگردانش کار سختی برای از پیش رو برداشتن تایلند نداشتند. آنها در هر نیمه از اشتباه حریف نهایت بهره را بردند و با به ثمر رساندن یک گل، وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، موفق به رقم زدن پیروزی ٢ بر صفر و صعود به جمع ٨ تیم برتر آسیا شدند. 

گل اول این مسابقه روی اشتباه سنگربان تایلند و البته فرصت‌طلبی ارسلان مطهری بازیکن باتجربه تیم امید به دست آمد و در نیمه دوم هم مهدی ممی‌زاده در موقعیت تک به تک تک به سنگربان تیم حریف قرار گرفت و پس از گذر از او موفق به گرفتن پنالتی شد.  

1931679

سلمانی که کاپیتان تیم امید ایران به شمار می‌رود، پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با قدرت و شدت قابل توجهی ضربه خود را به سمت راست دروازه‌بان زد؛ سنگربان تایلند اگرچه برای گرفتن ضربه جهت را درست تشخیص داده بود، اما نتوانست به توپ برسد و دومین گل امیدهای ایران رقم خورد.

سلمانی از جمله بازیکنانی به شمار می‌رود که به زودی اردوی تیم امید را برای مصاف پرسپولیس و الدحیل ترک خواهد کرد تا در این مسابقه سرنوشت ساز کمک حال یحیی گل‌محمدی باشد و بی‌شک این گلزنی او را با روحیه بالاتری به اردوی تیمش در قطر راهی خواهند کرد.

1931680
مشاهده این خبر در سایت مرجع