انتخاب ستاره سابق بایرن: مورینیو را بیاورید!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 590499 1 هفته قبل 45

به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون بایرن مونیخ برای انتخاب سرمربی جدید همچنان ادامه دارد و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره اینکه چه مربی بزرگی قرار است در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد انجام شده است.

نتایج ضعیف این تیم باعث شد که مدیران بایرن تصمیم به قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل بگیرند  اما هنوز نتوانسته‌اند گزینه مد نظرشان را برای نشستن روی نیمکت این تیم در فصل آینده انتخاب کنند. گفته می‌شود چند مربی از جمله رالف رانگنیک در این مدت به آنها پاسخ منفی داده است.

باسلر در پادکستش در این باره گفت: «مردم دیگر نمی‌توانند به این حرف‌ها گوش کنند. آنها باید کسی را انتخاب کنند. من نمی‌دانم. اتفاقی که در حال رخ دادن است دیوانه‌کننده است. فقط بنشینید و با توخل صحبت کنید. این ساده‌ترین راه حل است.

1109785

در این صورت لازم نیست هر مذاکره‌ای را آغاز کنید. کدام مربی حاضر است که به عنوان تمرین دهنده بیاید و شماره یک تیمش نباشد؟ در نهایت باید بگویم که فقط مورینیو باقی مانده است و آنها باید او را به مدت یک سال به عنوان سرمربی انتخاب کنند.»

او درباره بازی حساس بایرن برابر رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد: «این بازی 50-50 است. بایرن مشخصا در بازی رفت تیم برتر زمین بود و باید عملکردی که در مونیخ داشت را در مادرید هم تکرار کند و در این صورت شانس زیادی برای صعود به فینال خواهد داشت.

اما باید بگویم که احساس خوبی در بازی برابر دورتموند ندارم. صادقانه این را گفتم چون فکر می‌کنم نتیجه 0-1 در بازی رفت برای صعود آنها به بازی فینال برابر پاری سن ژرمن کافی نباشد. بازی در پاریس سخت است. امباپه با تمام وجود تلاش می‌کند تا به فینال برسد.»

مشاهده این خبر در سایت مرجع