انتخاب یک سمت مهم در استقلال با مشاوره نکونام/ همبازیان استقلالی پست می‌گیرند؟

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 590553 1 هفته قبل 62

استقلال در آستانه کسب مجوز حرفه‌ای و بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این باشگاه داستان مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی سابق خود را تا حد زیادی به سرانجام رسانده و علاوه بر آن حالا دیگر از بابت مالکیت مشترک با پرسپولیس هم خطری آبی‌ها را تهدید نمی‌کند. البته آن‌ها باید ساختار آکادمی خود را هم دقیقا بر اساس استانداردهای کنفدراسیون تعریف کنند و این روزها بحث‌های بسیار زیادی پیرامون انتخاب رئیس جدید آکادمی استقلال مطرح است.

قبل از برکناری علی خطیر صحبت بر سر آن بود که امیدرضا روانخواه ریاست آکادمی استقلال را بر عهده گرفته و جانشین اصغر حاجیلو می‌شود اما با برکناری این مدیر عملا آن داستان هم به بایگانی سپرده شد.

حالا خبرهای رسیده از داخل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که با توجه به ماندگاری جواد نکونام و ارتباط ویژه‌ای که باید میان آکادمی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان از بابت تربیت بازیکنان جدید و سبک تمرینی آن‌ها وجود داشته باشد، رئیس آکادمی و سرمربیان تیم‌های پایه‌ای استقلال با مشورت گرفتن از جواد نکونام انتخاب خواهند شد و همین مسئله شاید موجب شود برخی از استقلالی‌های قدیمی که با نکونام در تیم ملی یا همین استقلال همبازی بوده‌اند، در آینده مد نظر باشگاه قرار بگیرند.

ناگفته پیداست که قطعا افرادی انتخاب می‌شوند که سابقه کار در عرصه پایه را دارند.

بیشتر بخوانید: بی‌اعصاب‌های استقلال و پرسپولیس از ۳ بازیکن خارجی درس بگیرند!

مشاهده این خبر در سایت مرجع