انگشت ماتئوس نونز خم شد!/ تکان‌دهنده در اتحاد: مصدومیت دردناک ستاره سیتی

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 579613 1 ماه قبل 89

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ، با نتیجه ۳-۱ و پیروزی ۶-۲ در مجموع کپنهاگن را شکست داد. البته لذت این برد راحت برای پپ گواردیولا با مصدومیت ستاره خط هافبک در آستانه دیدار با لیورپول از بین رفت.

در دقیقه ۷۳ بازی ماتئوس نونز پس از یک برخورد شدید با بازیکن حریف بر روی زمین افتاد. در ابتدا به‌نظر می‌رسید مشکل جدی‌ای وجود ندارد و ستاره سیتی می‌تواند به بازی برگردد اما پس از اینکه دوربین در زاویه نزدیک‌تری نونز را به تصویر کشید، می‌شد دید که انگشت دست او به شکل دردناکی خم و شکسته شده است.

1998684

کادر پزشکی پس از ورود به زمین انگشت نونز را جا انداخت اما به دلیل شکستگی انگشت، او بلافاصله از زمین خارج شد و جایش را به میکا همیلتون، بازیکن جوان سیتیزن‌ها داد. این مصدومیت دردسر بزرگی برای پپ گواردیولا ایجاد کرده است.

منچستر سیتی در روز یکشنبه در مهم‌ترین دیدار فصل لیگ برتر انگلیس تا به اینجا، در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت.

پیش از دیدار امشب هم جرمی دوکو دیگر ستاره تیم به دلیل مصدومیت جزئی از لیست بازی خط خورد تا سیتی با مصدومیت نونز، با تلفات زیادی به استقبال بازی با لیورپول برود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع