او زیادی مهربان است/ تصوراتم از توماس توخل به هم ریخت!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 517295 8 ماه قبل 94

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در ماه‌های پایانی فصل گذشته جانشین یولیان ناگلزمان در بایرن شد و نتوانست این تیم را در جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان به جایی برساند و در بوندسلیگا نیز با خوش‌شانسی در روز پایانی قهرمانی را جشن گرفتند.

1905462

قطعا انتظارات از توخل در بایرن بالا بود و این انتظار برای فصل جدید بیشتر نیز شده است. لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن، که 12 سال برای این باشگاه بازی کرد، در مورد فصل پیش رو گفت: «مطمئنا بایرن شانس اول قهرمانی است. البته شما در بایرن هرگز روز آرام ندارید و همیشه بایرن کانون شایعات خوب و بد است. امیدوارم فصل بعد بیشتر اخبار در مورد بایرن مثبت باشد. هدف اول لیگ قهرمانان است و در بوندسلیگا نیز مثل همیشه باید برای قهرمانی جنگید.»

1904784

ماتئوس در مورد توخل گفت: «توخل باید در بایرن و میان بازیکنان یک مربی متشخص و معتبر باقی بماند. من شخصاً او را خوب نمی‌شناسم ولی او را خشن‌تر و سخت‌گیرتر تصور می‌کردم. او در پایان فصل گذشته و در برخی مواقع با بازیکنانش بیش از اندازه مهربان بود. اکنون او موقعیت متفاوتی در باشگاه دارد و همچنین به طور کامل در تیم جا افتاده است. من منتظر دیدن توخلی متفاوت هستم.»

مشاهده این خبر در سایت مرجع