اوضاع دگرگون شده اردوی تیم ملی برای محرمی / رقابت در یک پست تیم ملی با کلاس جهانی

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 558879 4 ماه قبل 108

به گزارش "ورزش‌سه"، بیش از 5 سال می‌شود که رقابت رامین رضائیان و صادق محرمی در اردوی تیم ملی آغاز شده و با اتفاقات و حواشی زیادی هم همراه بوده است. 

این دو بازیکن با درخشش در پرسپولیس توانستند خودشان را به اردوی تیم ملی برسانند و در ادامه هر دو از اردوی سرخ‌پوشان جدا شدند و روزگار متفاوتی را تجربه می‌کنند.

اگرچه این دو در فضای باشگاهی هر دو کارشان را با موفقیت پیش می‌برند، اما در تیم ملی رقابت شدید میان آنها بیشتر با برتری رضائیان پیش رفته و او بوده که نفر اول دفاع راست تیم ملی لقب گرفته است.

1977539

رضائیان در دوره کی‌روش انتخاب اول این مربی و حالا نیز امیر قلعه‌نویی او را جلوتر از صادق محرمی در ترکیب اصلی به زمین می‌فرستد. اما زمانی هم بود که اصلا اوضاع بر وفق مراد مدافع راست سرحال این روزهای سپاهان نبود و آن هم دوران حضور اسکوچیچ بود که رامین به تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

در آستانه شروع یک تورنمنت مهم دیگر برای فوتبال ایران اوضاع در سمت راست خط دفاعی برای تیم ملی بسیار امیدوارکننده است. رضائیان و محرمی هر دو مدافعانی در کلاس جهانی هستند که دغدغه امیر قلعه‌نویی را در این پست از بین برده‌اند.

در حال حاضر البته رضائیان با مصدومیت مواجه است و محرمی این شانس را دارد که از غیبت این بازیکن نهایت استفاده را در بازی‌های اول مرحله گروهی ببرد و کادر فنی را متقاعد به حضورش در ترکیب اصلی بگیرد. باید دید این رقابت چطور پیش خواهد رفت.

مشاهده این خبر در سایت مرجع